Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@19:01:01 GMT

حمله سپاه سمنان به مزرعه شیطانی + عکس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۶۸۸

حمله سپاه سمنان به مزرعه شیطانی + عکس

به گزارش رکنا، سربازان گمنام امام زمان (عج) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان با کشف مزرعه کشت شاهدانه به‌منظور تولید ماده مخدر «گراس»، دو نفر از عوامل تولید این ماده مخدر را دستگیر کردند.
سرهنگ محمد امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در این زمینه گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه ناحیه سمنان، مزرعه کشت شاهدانه به نیت برداشت ماده مخدر گراس در منطقه آهوان سمنان شناسایی و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امامی افزود: در این مزرعه، ۱.۵ هکتاری به میزان سه تن گیاه شاهدانه کاشته شده بود و در این رابطه، دو نفر از افراد غیربومی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان با بیان اینکه ماده گراس یکی از خطرناک‌ترین مواد مخدر بوده که دارای اثر توهم‌زایی فوق‌العاده زیادی است، گفت: این عملیات با همکاری بسیجیان گمنام امام زمان (عج) در قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) شهرستان سمنان انجام گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم امام زمان مواد مخدر اخبار حوادث عکس گراس سمنان کشت مزرعه عکس فیلم تجاوز تلگرام قتل ساعت ماه ایران اخبار تهران حوادث تهران شهرستان سمنان مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت :  قرارگاه جهاد نوروزی با حضور بیش از ۳۰ گروه جهادی فعال در شهرستان آرادان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان  به مناطق کم برخوردار خدمات رسانی کردند.
ادای احترام به مقام شهدای محله جلیل آباد ، بازدید از روند اردوی جهادی و طرح کاشت نهال به یاد و نام شهدای آرادان در صحن امامزاده خلیل (ع) و دیدار با خانواده معظم شهید حمید کاشانی شهر کهن آباد از دیگر برنامه های سفر فرمانده سپاه قائم استان سمنان به آرادان بود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل