Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:26:38 GMT

شجاع خلیل‌زاده خیال پرسپولیس را راحت کرد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۷۰۰

شجاع خلیل‌زاده خیال پرسپولیس را راحت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شجاع خلیل زاده در جلسه تمرینی روز گذشته پرسپولیس در قطر غایب بود تا گمانه زنی‌هایی  در خصوص احتمال نیمکت نشینی وی به دلیل خستگی مفرط در بازی حساس با پاختاکور ازبکستان ایجاد شود.

با این حال مدافع میانی سرخپوشان که در جریان رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا عملکرد خوبی داشته است مشکلی برای دیدار فردا مقابل پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی ندارد تا خیال کادرفنی این تیم را راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده تنها مدافع پرسپولیس است که در پنج دیدار گذشته این تیم که قطر برگزار شده است حضور ثابت داشته و نتوانسته است استراحت کند تا دچار ضعف شدید شده و در جریان تمرین دیروز این تیم در هتل محل اقامت پرسپولیس  استراحت کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ فردا چهارشنبه به مصاف پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه می رود.

کد خبر 5035598 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پاختاکور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر مجید نامجومطلق ویروس کرونا فدراسیون کشتی السد قطر تیم فوتبال پاختاکور الاهلی عربستان یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰

* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898402

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم‌نهایی جام ملت‌های فوتسال رسیدند
  • برگزاری گنجینه‌های مهر نقاشان پشت شیشه/ «رنگ بهار» در شفق پیدا شد