Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@19:03:49 GMT

دو انتصاب جدید در شهرداری مشهد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۷۲۸

دو انتصاب جدید در شهرداری مشهد

شهردار مشهد در دو حکم جداگانه مدیرکل حوزه شهردار و سرپرست سازمان آتش نشانی مشهد را منصوب کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در دو حکم جداگانه مدیرکل حوزه شهردار و سرپرست سازمان آتش نشانی مشهد را منصوب کرد.

بر این اساس، امیر عزیزی به سمت مدیرکل حوزه شهردار و امور مناطق شهرداری مشهد و مسعود ظهوریان به سمت سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مشهد انتصاب امیر عزیزی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با استقرار اکیپ‌های سیار در مجاورت محل های برگزاری مراسم شب‌های پر خیر و برکت قدر، تامین ایمنی شهروندان را بر عهده دارد.

یه گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، عنایت الله راهنورد با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر و نظر به اینکه بسیاری از شهروندان در این شب‌ها در اماکن مذهبی حضور یافته و تا ساعاتی از شب مشغول راز و نیاز با پروردگار یکتا می‌شوند، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی همانند سال‌های گذشته، تمام تلاش خود را برای پوشش ایمنی این اماکن و شرکت کنندگان در این مراسم‌ها به کار خواهد بست.

وی افزود: در این ایام علاوه بر اکیپ‌های سیار، آتش نشانان ۵ ایستگاه آتش نشانی نیز به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به ویژه مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و امکان دیگر، آمادگی کامل را دارند.

راهنورد تصریح کرد: در این شب‌ها، بیش از ۳۰ نفر از آتش‌نشانان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو عملیاتی سبک و سنگین در ۱۲ نقطه از سطح شهر ازجمله خیابان‌ها، میادین پر تردد، اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر از یک ساعت پیش از برگزاری مراسم تا پایان آن و نیز تخلیه کامل شبستان‌های این اماکن مذهبی، پوشش ایمنی مناسب را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: شهروندان همچون سال‌های گذشته با نیروهای آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی به سرعت محل را ترک کنند و با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

راهنورد اضافه کرد: در این شب‌ها لازم است همه درهای ورود و خروجی مکان‌های مذهبی باز باشند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا درهای خروجی اسکان داده شوند.

وی با اشاره به اینکه پیش از شروع مراسم حتماً وسایل برقی و سیم کشی‌ها توسط افراد متخصص کاملاً بازبینی شود، افزود: درصورت بروز حادثه، علاوه بر تماس فوری با سامانه ۱۲۵ و اعلام آن به سازمان آتش نشانی، نسبت به دور کردن شهروندان، به ویژه کودکان، سالخوردگان و بانوان از محل حادثه اقدام شود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد یادآور شد: مدیران عملیاتی در این شب‌ها به صورت گشت‌زنی از نقاط استقرار آتش نشانان بازدید می‌کنند و نظارت همه جانبه را جهت تأمین ایمنی شهروندان انجام می‌دهند.

کد خبر 740045

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • شهردار سی سخت منصوب شد