Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام معزی گفت: در تمام دوره بازسازی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) که با دوره شیوع ویروس کرونا نیز همزمان شده است نماز جماعت و سایر برنامه‌های این مسجد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معزی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کار بازسازی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در تهران، خیابان ایران، خیابان گوته) در سال ۱۳۹۸ آغاز و با سرعت انجام شد، اظهار کرد: با توجه به قدمت این مسجد این کار را با هماهنگی اداره میراث فرهنگی شهر تهران انجام دادیم و آب انبار قدیمی این مسجد، بافت سنتی خود را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) افزود: الحمدالله همکاری خوبی از سوی شهرداری منطقه ۱۲ شهر تهران برای بازسازی این‌ مسجد صورت گرفت و به همت اهالی این خانه خدا و چند خیر، به زودی مرحله نهایی بازسازی حضرت سیدالشهدا (ع) طی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در تمام دوره بازسازی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) که با دوره شیوع ویروس کرونا نیز همزمان شده است نماز جماعت و سایر برنامه های این مسجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شد.

 

معزی در ادامه به تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده با تلاش پایگاه بسیج مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) و هیئت امنا در هفت ماه اخیر اشاره کرد و گفت: فعالان این مسجد همچنین چند هزار ماسک و دستکش تولید و میان مدافعان سلامت، نمازگزاران این مسجد و خانواده های نیازمند توزیع کردند.

 

وی ادامه داد: واحد خیریه مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) نیز در دوره شیوع ویروس کرونا در سه نوبت و همسو با رزمایش مواسات و همدلی، به ۴۰ خانواده و ۲۰ کارگر نیازمند کمک کردند و انشالله این روند در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، در ماه صفر نیز ادامه می یابد.

 

امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) در ادامه به برپایی نمایشگاه شکوه ایثار به مناسبت هفته دفاع مقدس به منظور معرفی بخشی از مقاومت ملت ایران در دوره جنگ هشت ساله  در این مسجد اشاره و خاطرنشان کرد: امسال به دلیل محدودیت های مربوط به شیوع ویروس کرونا و همچنین بازسازی بخشی از این مسجد، امکان برگزاری یادواره شهدا را نداریم اما جلسه خاطره گویی دو تن از پیشکوستان جنگ تحمیلی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، دوم و سوم‌ مهرماه، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا فعالیت های مسجدی مسجد شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و نشان برنز خود را قطعی کرد.   فرجی در مرحله نیمه نهایی با نورسلام کاسیم از قزاقستان دیدار خواهد کرد.   بازی‌های نیمه نهایی و نهایی این رده سنی امروز برگزار می شود. هدایت پینگ پنگ باز کشورمان برعهده رضا فرجی است.

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! (+فیلم)
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • تعطیلات نوروزی در قبله تهران
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • قم کجا بریم؟