Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب سفره‌خانه‌ای در جردن‌ و دستگیری 10  زن و مرد خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر‌ اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک سفره‌خانه سنتی در منطقه جردن خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که در یک سفره‌خانه سنتی مراسم رقص و پایکوبی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:‌ مأموران با دستور قضایی وارد واحد صنفی مربوطه شده و بیش از 10 نفر زن و مرد را که حالت طبیعی نداشتند با دستور قضایی دستگیر کردند.

پارتی در سفره‌خانه‌ای در جردن/ 10 نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: واحد صنفی متخلف نیز پلمب و صاحب واحد نیز دستگیر و همراه سایر دستگیر شدگان تحویل زندان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا پلیس زندان اخبار حوادث زن و مرد دستگیر جردن پارتی شبانه اخبار تهران عکس فیلم تجاوز تلگرام قتل ساعت ماه ایران اخبار تهران حوادث تهران سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند