Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@08:45:05 GMT

ممنوعیت هرگونه تجمع وراهپیمایی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۸۴۴

ممنوعیت هرگونه تجمع وراهپیمایی

ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: تمامی مرزهای کشور با عراق مسدود بوده و هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و اماکن مقدسه ممنوع است. ناطقان:  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین آمده است: به رغم صدور اطلاعیه‌ها و اطلاع رسانی‌های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور، متأسفانه عده‌ای تلاش دارند با سو استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی (ع) با درج آگهی در درگاه‌های اینترنتی ناشناس و غیر مجاز و یا تحریک مؤمنین در برخی از اجتماعات، آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







لذا، بدین وسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می‌رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع است.
منبع: مهر برچسب ها: اربعین ، تجمع ، ناطقان ، راهپیمایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اربعین تجمع ناطقان راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، درباره اقتدار و قدرت نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور، اظهارکرد: اقتدار نیروهای مسلح را جدا از اینکه مردم فهیم ایران می‌دانند و تجربه کرده‌اند، دشمنان ما بیش از مردم ما نسبت به این مسئله آگاهی دارند.

وی افزود: اگر قدرت بازدارندگی ما بالا نبود، در این صورت لحظه‌ای دشمنان برای هجوم به ایران اسلامی تأمل نمی‌کردند. لذا به میزانی قدرتمند هستیم که دشمنان ایران اسلامی آن را درک کرده‌ و این قدرت روزبه‌روز هم در حال بالندگی و گسترش است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این اقتدار ارزشمند به سبب فدا شدن خون شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور است لذا در صورت هرگونه تهدید مرزها یک درس بسیار بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی خواهند داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد