Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@06:44:27 GMT

قالیباف هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۹۶۵

قالیباف هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

رئیس مجلس در آغاز نشست امروز پارلمان هفته دفاع مقدس را به ملت ایران، رزمندگان و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۸ مهر ۹۹) هفته دفاع مقدس را به ملت ایران و رزمندگان تبریک و تهنیت گفت.

رئیس مجلس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را به ویژه به همسنگرانمان در سپاه پاسداران، عزیزان بسیجی، کسانی که افتخارات بزرگی را در دوران دفاع مقدس آفریدند، تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قالیباف درباره تنبیه رژیم صهیونیستی

رئیس مجلس شورای اسلامی به پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی که تنها آخرین نمونه از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است و سابقه‌ آن به دهه‌های گذشته می‌رسد، ایران در واکنش از حق قانونی و مشروع خود برای تنبیه این رژیم استفاده کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) به این اقدام سپاه واکنش نشان داد و نوشت:

« إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • تبریک روز ارتش توسط قالیباف
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود
  • واکنش قالیباف درباره حمله به اسرائیل
  • هشدار قالیباف به اسرائیل
  • واکنش قالیباف درباره تنبیه رژیم صهیونیستی
  • ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟