Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@20:32:09 GMT

آخرین وضعیت سهام شستا در بورس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۹۰۲۹

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره وضعیت سهام شستا در بورس توضیحاتی ارائه داد و گفت: درباره عرضه اولیه جدید نیز با توجه به تصمیم شورای عالی بورس و وضعیت بازار سرمایه تصمیم گیری می شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری درباره وضعیت سهام شستا با وجود نوسانات و افت شاخص های بورسی اظهار کرد: بحث ضرر و زیان مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام کم و زیاد می شود؛ یک روز سود بیشتر و یک روز کمتر. ارزش پول شستا هم کم و زیاد می شود.

وی افزود: سهام شستا، دارایی ماست که از آن برای تامین منابع جاری استفاده نمی کنیم؛ ممکن است سرجمع سهام ما یک زمانی ۱۵ هزار میلیارد بیارزد و یک زمان دیگر ۴۰ هزار میلیارد تومان ارزش داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عرضه اولیه جدید در بورس خواهید داشت؟ گفت: در این باره با توجه به تصمیم شورای عالی بورس و وضعیت بازار سرمایه تصمیم گیری می شود.

سالاری ادامه داد: باید بازار سرمایه برای عرضه جدید ظرفیت داشته باشد اما در مجموع ما به سمت خروج از بنگاه داری و افزایش سهام غیرمدیریتی با هدف افزایش مطلوب سهام بهترین شرکت های کشور حرکت می کنیم. زمان عرضه نیز باید زمانی باشد که بازار بورس ظرفیت داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب سهام تامین اجتماعی شستا مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب سهام شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • بورس به مدار برگشت؟