Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، جهانگیر دهقانی افزود: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب این زمین‌لرزه‌ها بیشتر مناطق کوهستانی را تحت تأثیر قرار داده و هیچ‌کدام خسارت جانی و مالی نداشته‌اند. بزرگ‌ترین زمین‌لرزه ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲:۵۳:۳۷ بامداد امروز در موقعیت ۲۸.۹۰ شمالی و ۵۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۷ شرقی در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت‌شده است. مرکز این زمین‌لرزه حد فاصل ۹ کیلومتری شهر اهرم، ۱۰ کیلومتری شهر کلمه و ۲۷ کیلومتری خورموج از توابع استان بوشهر گزارش شده‌ است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: این زمین‌لرزه با توجه به لرزش زیاد موجب ریزش کوه در جاده اهرم - فراشبند شده بود که همان لحظه پاکسازی از سوی نیروهای راهداری انجام شد. همچنین پیش‌تر زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۲.۹ درجه ریشتر ساعت ۲:۵ بامداد دوشنبه ۷ مهر شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان را لرزانده بود. پس از آن پس‌لرزه ۳.۸ درجه ریشتری هم ساعت ۱۱:۴۱:۴۸ بار دیگر شهر اهرم را لرزاند.

کد خبر 553114 برچسب‌ها استان بوشهر زلزله مدیریت بحران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر زلزله مدیریت بحران زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • بهاباد امروز لرزید