Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:27:30 GMT

گروگانگیری در ایالت اورگن آمریکا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۹۱۵۴

گروگانگیری در ایالت اورگن آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس آمریکا اعلام کرد در جریان گروگانگیری روز دوشنبه در خانه‌ای در «سالم» (Salem) در ایالت اورگن، یک مظنون به ضرب گلوله ماموران کشته شد و چندین نفر دیگر نیز هدف تیراندازی قرار گرفتند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد هیچ یک از نیرو‌های پلیس در این حادثه آسیبی ندیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران اداره پلیس منطقه ماریون Marion در ساعت ۱۲:۳۰ شب به وقت محلی به خانه‌ای در جنوب شرقی «سالم» اعزام شدند و یک مذاکره کننده به صورت تلفنی با مظنون صحبت کرد.

اداره پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: با ادامه حادثه، تیراندازی شد. در نهایت، چندین نفر از جمله  مظنون کشته شدند.

پلیس ایالت اورگن در حال تحقیق درباره این تیراندازی و گروگانگیری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل پلیس آمریکا تیراندازی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: پایان گروگانگیری در ایوانکی، کشف سیگار قاچاق، دستگیری سارقان محتویات خودرو، کشف تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان، دستگیری سارقان مغازه و دستگیری سارقان اماکن خصوصی مهمترین آنها هستند.

وی ضمن بیان اینکه فردی با انگیزه اختلاف مالی مدیر کارخانه و فرد دیگری را در ایوانکی به گروگان گرفته بود، دستگیر شد، افزود: مدیر کارخانه با سلاح گرم دچار جراحت شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۵۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: این محموله از کرمان به سمت هرمزگان در حال جا به جایی بود که با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان شناسایی و توسط مأموران دستگیر شدند.

موقوفه‌ای از دستگیری دو سارق مغازه با انجام هشت فقره سرقت در دامغان خبر داد و تصریح کرد: طی عملیات دیگر سارق محتویات خودرو نیز در سمنان دستگیر و به انجام هشت فقره سرقت اعتراف کرده است.

وی از کشف بالغ بر سه هزار نخ سیگار قاچاق از متصدی فروشگاه دخانیات در سمنان خبر داد و افزود: متصدی همراه صاحب مغازه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی در شاهرود خبر داد و اضافه کرد: این افراد به انجام چهار فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

کد خبر 6062546

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • (ویدئو) صحنه عجیب فروریختن یک پل در ایالت بالتیمور آمریکا
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت+ فیلم
  • (ویدیو) پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • ۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی