Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از تعرفه جدید نگهداری انواع کالاها در سردخانه های کشور خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش در گفت و گو با ایسنا با اشاره به درخواست انجمن های سردخانه داران و شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر تعیین تعرفه خدمات سردخانه ای در سال ۱۳۹۹ به تعرفه جدید خدمات سردخانه ای افزود: نرخ تعرفه نگهداری انواع کالا در سردخانه ها از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به دنبال بازدیدهای میدانی و نشست های کارشناسی سازمان حمایت با تشکل های بخش خصوصی و بررسی هزینه ها، تعرفه جدید نگهداری کالا در سردخانه های کشور در سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

پیروی منش خاطرنشان کرد: بر این اساس نرخ مصوب تعرفه نگهداری خدمات سردخانه ای پنیر و کره ۱۱.۰۷۱ ریال، گوشت لاشه، ماهی فله و مرغ کارتنی۱۲،۸۷۲، گوشت کارتنی و ماهی کارتنی۱۲،۱۵۹، خرما، رب و کالاهای مشابه۱۳،۶۳۸؛ کیوی، انار، مرکبات، انگور، سیب درختی و کالاهای مشابه (در جعبه پلاستیکی و باکس پالت، طبقه فلزی و با رعایت تمامی‌استانداردهای لازم) ۲۰،۲۵۳، کیوی، انار، مرکبات، انگور و سیب درختی (در جعبه پلاستیکی بدون باکس پالت فلزی) ۱۷،۲۱۶، سیب درختی در جعبه و یا باکس چوبی۱۴،۳۵۳، موز و آناناس۲۲،۱۴۳، تخم مرغ۱۸،۴۵۲، سیب زمینی و پیاز ۱۲،۵۵۰، بستنی و شیرینی های تر ۲۲،۱۴۳ برای سال ۹۹ تعیین شد.

وی افزود: نرخ عمل آوری موز با توافق طرفین صورت می پذیرد و کالاهایی که برای آنها نرخ تعیین نشده بنا به توافق طرفین است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اعلام کرد: تمامی سردخانه ها مکلفند بر اساس نرخ های مصوب در چارچوب فرمت قرارداد ابلاغی اتحادیه مربوطه نسبت به عقد قرارداد با ذی نفعان اقدام کنند.

وی در پایان اظهار کرد: در استان های گرمسیر سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها در صورت تشخیص و در شرایط خاص می توانند حداکثر ۱۰ درصد به تعرفه های تعیین شده اضافه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعرفه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن این کالاها تخلف است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالاهای اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالاهای اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالاهای اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897151

دیگر خبرها

  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است