Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:11:56 GMT

گرانی به نوشابه و آب معدنی هم رسید

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۹۲۳۶

گرانی به نوشابه و آب معدنی هم رسید

به گزارش افکارنیوز،

مخاطبان عزیز با توجه به «گرانی به نوشابه و آب معدنی رسید» خواهان پاسخگویی مسئولین در مورد افزایش قیمت این کالاهای مصرفی شدند. 

در این رابطه علیرضا رستمی مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان  به خبرنگار فارس گفت: براساس مصوبات موجود قیمت گذاری کالا و خدمات منحصر به کالاهای اساسی و یارانه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین سایر اقلام از جمله انواع نوشیدنی مثل آب معدنی، نوشابه و آبمیوه، کنسرو، کمپوت انواع سس با رعایت ضوابط قیمت گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت ها و رعایت درصدهای سود پخش، عمده فروشی و خرده فروشی مصوب کمیسیون هیات عالی نظارت راسا توسط واحدهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی صورت می گیرد. 

مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بیان داشت: در صورت افزایش غیرمتعارف قیمت یا دریافت شکایت، از طریق مراجعه حضوری یا ثبت در سامانه 124 پیگیری و برخورد قانونی با موارد تخلف صورت می گیرد. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محصولات کشاورزی قیمت گذاری کالا سازمان حمایت مصرف کنندگان سازمان حمایت مصرف کنندگان کالاهای اساسی مواد غذایی نوشابه قیمت گذاری کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است

ایسنا/ایلام مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: یکی از موارد نظارت بازار داخلی از سوی اداره‌ کل استاندارد، «خالص فروشی» است که در بازار ایلام با درصد قابل قبولی در حال انجام است.

«یادگار محمدی» با بیان این مطلب به ایسنا اظهار کرد: یکی از نظارت‌های استاندارد در استان، نظارت بر شیرینی‌فروشی‌هاست که باید ترازوی آن‌ها بابت جعبه شیرینی منفی باشد.و

ی افزود: در هر بسته یک کیلویی در شیرینی‌فروشی‌ها باید ترازو،  ۸۰ گرم منفی تنظیم شود، کم فروشی نشود و این باید یک مطالبه عمومی باشد.

مدیر کل استاندارد استان ایلام نظارت بر محصولات پیش‌بسته‌بندی بازار را از وظایف این اداره‌کل دانست و گفت: در سال قبل ۲ هزار و ۲۵۰ مورد آزمون پیش‌بسته‌بندی در استان انجام شد و این آزمونها در سال جدید نیز ادامه می‌یابد.
محمدی با بیان اینکه در سال قبل ۱۱۸۰ مورد کنترل اوزان سبک به‌خصوص ترازوهای فروشگاه‌ها انجام شده است خاطرنشان کرد: روی ترازوهای فروشگاهی پس از صحت سنجی، برچسب استاندار نصب می‌کنیم و در صورتی که تخلف مکرر مشاهده شود، ترازو پلمب می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • بازرسی کارشناسان صمت از حلیم فروشی‌های شهر قم 
  • مهروموم ۱۳ خوراک‌فروشی استان بوشهر به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت