Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-بازیکن سابق استقلال گفت: باشگاه استقلال باید از پایه‌هایش استفاده کند و اجازه ندهد بازیکنان خوب آکادمی به تیم‌های دیگر بروند. مجتبی انصافی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کنیم استقلال خوب بود، اما بدشانسی آورد. اگر داور پنالتی دقایق پایانی را به سود ما می‌گرفت، شاید ورق برمی‌گشت، اما در بحث تاکتیکی و برنامه کلی پاختاکور بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: تیم حریف در فاز حمله برتری عددی داشته و در محوطه جریمه قدم استقلال به خوبی بازی می‌کرد. این تیم از کناره‌ها حمله می‌کرد و بازیکنان سرزن آنها یعنی شماره ۱۰ هم گل زد و هم پاس گل داد. استقلال در فاز دفاعی برنامه‌های پاختاکور را به هم می‌ریخت، اما به خاطر عدم تمرکز در دقایق پایانی گل خورد. تیم ما در خط جلو، نفر کم داشت و در اواخر بازی هم حریف بسته بازی کرد تا کار برای گلزنی استقلال سخت شود.    او درباره غیبت تاثیرگذار وریا غفوری و هروویه میلیچ ادامه داد: هر دو این بازیکنان رونده هستند و هر وقت این دو نفر در زمین باشند ارسال از جناحین و نفوذ‌های خوبی صورت می‌گیرد؛ به خصوص از سمت وریا. حتی مواقعی که او به عنوان مهاجم چهارم هم اضافه می‌شود، تاثیرگذار است و بدون شک عدم حضورش در بازی به ضرر استقلال شد.
بازیکن اسبق استقلال در رابطه با این که مجید نامجومطلق باید از این تیم برود، یا خیر گفت: این که نمی‌شود هر بار استقلال نتیجه نگرفت، کادرفنی را عوض کنیم! نباید باشگاه به یک مربی بگوید ده بازی فرصت داری. حداقل یک سال لازم است که یک مربی بتواند برنامه‌هایش را عملی کند. فرهاد مجیدی داشت در این تیم جا می‌افتاد، اما کاری کردند که برود. تیم نسبت به شرایطش خیلی بهتر شده بود و مجید نامجومطلق هم بد کار نکرد. او با انگیزه بود و دوست داشت که تیم نتیجه بگیرد. همین حالا هم از تیم شناخت دارد. با توجه به اینکه استراماچونی نمی‌آید، خیلی خوب است که فرهاد مجیدی برگردد و کمکش هم مجید نامجومطلق باشد. فرهاد نباید از این تیم می‌رفت، زیرا استقلال خانه اوست.
انصافی که خودش مربی زیر ۱۷ ساله‌های استقلال است، در پایان افزود: ما برای کسب قهرمانی کار می‌کنیم، اما تیم‌های دیگر مثل پیکان و سایپا امکانات خوبی دارند و از نظر تجهیزات از ما بهتر هستند. علیرضا اکبرپور تیم خوبی بسته است. ما می‌خواهیم نتایج فوق‌العاده‌ای بگیریم. این بازیکنان آینده تیم استقلال هستند. باید فضایی باز باشد که آن‌ها به تیم بزرگان بروند نه اینکه راهی باشگاه‌های دیگر شوند. بهتر است تیم بزرگسال برای خرید بازیکن هزینه زیاد نکند. چند مهدی قایدی جدید در پایه‌های استقلال داریم. ما هم تا یک حدی می‌توانیم آن‌ها را نگه داریم؛ از یه جایی به بعد، به تیم‌های دیگری می‌روند. بیشتر بخوانید:  مومنی: سمت چپ و راست استقلال فلج بود/ پاختاکور فراتر از انتظار عمل کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال مجتبی انصافی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!