Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع خرید بازیکنان مد نظر کومان به قدری طولانی شده که نه تنها طرفداران را خسته کرده بلکه صدای مدیر لیون نیز درآمد.

ژان میشل اولاس، مدیر باشگاه لیون به بارسلونا اولتیماتوم داد که بارسلونا تا 3 روز دیگر برای خرید دپای بیشتر زمان ندارد.

او گفت: تا جمعه اگر انتقال دپای به بارسلونا رسمی نشود، انتقال او به سال بعد موکول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اخراج لوئیس سوارس از ترکیب بارسلونا، کومان فقط می خواهد دپای به اردوی تیم اضافه شود. تیتر روزنامه‌های اسپانیا در روز سه‌شنبه 8 مهر را در اینجا بخوانید.

دپای، اریک گارسیا و جورجینیو دِست خریدهای احتمالی بارسلونا به شمار می‌روند که اگر مدیریت معطل نکند می‌تواند این 3 بازیکن را خریداری کند.

البته برخی رسانه‌ها از اختلاف مدیریت با کومان در خصوص خرید دپای صحبت کرده‌اند و این مسئله را علت تاخیر در خرید مهاجم هلندی دانسته‌اند.

باشگاه بارسلونا به شدت با مشکل بزرگ مالی روبه‌رو است و نمی‌خواهد پول زیادی صرف خرید و دستمزد او کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دپای بارسلونا کومان لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس

حساب رسمی پی‌اس‌جی در X با انتشار تصاویری جنجالی از عثمان دمبله به بارسایی‌ها نیش‌وکنایه زد.

طرفداری | پاری سن ژرمن با انتشار عکس‌های جنجالی عثمان دمبله به بارسلونا طعنه زد.

دیدار جذاب تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا برای پاری سن ژرمن کافی بود تا به بازی بازگردد و به لطف درخشش عثمان دمبله و کیلیان ام باپه جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

مثل تقابل هفته قبل دو تیم در پاریس، عثمان دمبله در کاتالونیا هم جنجالی‌ترین چهره زمین بود. دمبله که در بازی رفت مقابل بارسلونا، تیم سابق خود گلزنی کرده و به شادی پرداخته بود، شب گذشته با استقبال خصمانه هواداران بلوگرانا مواجه شد؛ اما این تاثیری روی نمایش دمبله نداشت و او ضمن گلزنی دوباره مقابل بارسا، یک پنالتی هم برای پی‌اس‌جی گرفت و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. تصاویری از لبخند این بازیکن هنگام تعویض شدن (درست در زمانی که هواداران بارسلونا مشغول هو کردن او بودند) و همچنین پس از گل چهارم پاریسی‌ها به بارسلونا منتشر شد که حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به‌پا کرد.

حال امروز، حساب رسمی پاری سن ژرمن در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، با انتشار عکس‌هایی از لبخند زدن‌های عثمان دمبله، توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد و به نوعی روی اعصاب هواداران بارسلونا رفت. پی‌اس‌جی در X نوشت:

روز به خیر!

 

هم‌چنین بخوانید:

عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!

عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)