Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرتتا برابر کلوپ شکست خورد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/7/8؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

بازیکن استقلال قلیان به دوحه برده بود؟

حاشیه های بازگشت استقلال از دوحه به خبر درگیری سیدحسین حسینی با دکتر ستوده یا شایعه جرو بحث عارف غلامی با یکی از اعضای کادر پزشکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خلاصه نمی شود. حالا درباره استقلال شایعه ای به گوش می رسد که عجیب است؛ شایعه کشف قسمت های مختلف یک قلیان در ساک یکی از همراهان تیم که گفته شده متعلق به یکی از بازیکنان استقلال بوده است!

تیم منتخب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور 3 پرسپولیسی و 2 استقلالی

تیم منتخب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد که در این تیم نام 5 بازیکن از تیم های ایرانی دیده می شود. عیسی آل کثیر، حامد لک و محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و عارف غلامی و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که از تیم استقلال در این تیم منتخب قرار گرفته اند. گفتنی است، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با شکست السد به مرحله بعد بازی ها صعود کرد و استقلال مغلوب پاختاکور شد و از دور مسابقات کنار رفت.

علی علیپور به ماریتیموی پرتغال پیوست / رسمی

به گزارش طرفداری، علی علیپور، مهاجم 24 ساله سابق پرسپولیس با قراردادی 2 ساله به تیم ماریتیمو پرتغال پیوست. علیپور امروز تست های پزشکی باشگاهش را با موفقیت پشت سرگذاشت و قراردادش با این تیم را امضا کرد

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس رقیب پاختاکور شد

به گزارش طرفداری، قرعه کشی مرحله ک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 11:30 آغاز شد و تیم های الاهلی و النصر عربستان، پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس، ، رقبای خود را شناختند. پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت و النصر و الاعلی عربستان نیز با یکدیگر بازی می کنند.

لیورپول 3-1 آرسنال؛ کلوپ این بار اسیر نقشه های دفاعی آرتتا نشد

الکساندر لاکازت - 25 (آرسنال): حمله آرسنال از سمت چپ توسط میتلند نایلز صورت گرفت و پاس او به محوطه جریمه لیورپول رسید که دفع ناقص رابرتسون توپ را مقابل لاکازت قرار داد و او نیز علی رغم اینکه توپ خوب روی پایش جف و جور نشد، توانست دروازه لیورپول را باز کند.

سادیو مانه - 28 (لیورپول): حمله لیورپول توسط کیتا صورت گرفت و توپ به صلاح رسید که بعد از عبور از تیرنی شوت زد و ضربه او را لنو دفع کرد و توپ مقابل مانه قرار گرفت و او نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

اندی رابرتسون -34 (لیورپول): ارسال الکساندر آرنولد از روی سر مدافعان آرسنال گذشت و به رابرتسون رسید و او نیز با ضربه ای آرام گل دوم لیورپول را به ثمر رساند.

دیگو ژوتا -88 (لیورپول): ارسال الکساندر آرنولد را داوید لوئیز دور کرد اما توپ به ژوتا رسید و او بعد از کنترل توپ، آن را به گوشه سمت راست دروازه آرسنال فرستاد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست