Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد رئیس جمهور آمریکا در ۲۰ سال قبل از اینکه در ۲۰۱۶ میلادی به قدرت برسد، مالیات بیشتری در کشورهای خارجی در مقایسه با ایالات متحده، پرداخت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیش از 15598 دلار مالیات در پاناما پرداخت کرده است که این رقم 21 برابر بیشتر از مالیات پرداختی وی (750 دلار) در آمریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش اسناد روزنامه نیویورک تایمز حاکی است که دونالد ترامپ طی سال های 2016 و 2017 میلادی تنها 750 دلار مالیات پرداخت کرده است.

در مقابل، ترامپ بیش از 145400 دلار مالیات برای کسب و کارها و شرکت هایش در هند پرداخت کرده و میزان مالیات پرداختی وی در فیلیپین نیز به بیش از 156824 دلار رسیده است.

افشاگری نیویورک تایمز: ترامپ 10 سال مالیات پرداخت نکرده است

مالیات پرداختی ترامپ در فیلیپین به تنهایی بیش از 200 درصد مالیات پرداختی وی در سال های 2016 و 2017 میلادی است.

درآمد ترامپ در کشورهای خارجی طی سال های 2017 تا 2019 میلادی به بیش از 73 میلیون دلار رسیده است.

ترامپ افشاگری نیویورک تایمز را رد کرده و آن را اخبار جعلی خوانده است. نیویورک تایمز نوشته است که رئیس جمهور آمریکا در 10 تا 15 سال منتهی به سال 2017 میلادی هیچ گونه مالیات فدرالی پرداخت نکرده است. این در حالی است که ترامپ تا سال 2018 میلادی بیش از 427 میلیون دلار از منابع مختلف؛ درآمد داشته است.

افشای بخشی از پرونده مالیاتی ترامپ می تواند یک شوک بزرگ برای کارزار انتخاباتی وی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ مالیات پرداختی مالیات پرداخت نیویورک تایمز پرداخت کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴

گمرک چین اعلام کرد این کشور در ۳ ماه نخست سال جاری میلادی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گمرک چین اعلام کرد مبادلات تجاری ایران و چین در 3 ماه نخست سال جاری میلادی با رشد یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 4 میلیارد و 20 میلیون دلار رسیده است.

مبادلات ایران و چین در ماه‌های ژانویه تا مارس 2023 بالغ بر 3 میلیارد و 990 میلیون دلار اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش چین در 3 ماه نخست سال جاری میلادی یک میلیارد و 260 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل 10 درصد رشد داشته است. چین در ماه‌های ژانویه تا مارس 2023 بالغ بر یک میلیارد و 145 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

اما صادرات چین به ایران در ماه‌های ژانویه تا مارس 2024 کاهش 3 درصدی داشته و به 2 میلیارد و 760 میلیون دلار رسیده است. چین در مدت مشابه سال قبل 2 میلیارد و 845 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴