Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریزش شاخص کل بورس امروز نیز ادامه پیدا کرد و شاخص عدد یک میلیون و 500 هزار واحدی را از دست داد، اما در حال رسیدن به چند حمایت معتبر است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس تهران در معاملات صبح امروز با بیش از 32 هزار واحد افت به عدد یک میلیون و 483  هزار واحدی رسید.

شاخص کل همم وزن نیز با 3 هزار واحد ریزش به 399 هزار واحد رسید و در حال حاضر صف‌های فروش در بازار به قوت خود باقی مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اعداد مهمی از یک میلیون و 450 هزار واحد تا یک و نیم میلیون و جود دارد و احتمال دارد که این حمایت‌ها بازار را برگردانند.

اما در این میان باید به این نکته نیز اشاره کرد که بازار با ترسی قابل توجه همراه شده است و این عامل می تواند حمایت‌ها را بی‌اثر کند.

بازار این روزها با تنش های بسیاری همراه است و خبری هم از حمایت حقوقی‌ها وجود ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که تا زمانی که حقیقی‌ها خریدار نباشند، ریزش بازار ادامه خواهد داشت.

در این میان گفته می‌شود که بانک مرکزی برای جلوگیری از التهاب بازار ارز برنامه‌ای جدی دارد که در صورت محقق شدن می‌تواند بار دیگر رونق را به بازار بورس بازگرداند.

این مساله می‌تواند از آخرین امیدهای فعالان بازار باشد، چرا که اگر جلوی بازار ارز گرفته نشود، دیگر سرمایه‌ای جدید وارد بورس نخواهد شد.

این در حالی است که وضعیت کنونی بازار بی‌اعتمادی گسترده‌ای ایجاد کرده است و نمی‌توان مانند گذشته به آن نگاه کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس بازار بورس شاخص بورس بازار سهام هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۰۲.۷۲ و احدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۳۶ میلیارد سهم بود که طی ۹۹,۳۱۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۸۶۳.۷۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۱۱۶,۸۲۶.۹۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 739546

دیگر خبرها

  • بورس مثبت بسته شد
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس قرمز شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • دومین رشد بورس در سال جدید
  • شاخص بورس ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار واحد شد