Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهام پیکری سه شنبه در آیین گرامیداشت روز آتش نشان یاد و خاطره شهدای آتش نشان مرودشت بیان کرد: رعایت ایمنی بر فرونشاندن آتش‌ مقدم است چرا که اگر در اصول و ساختار اجتماعی و شهرسازی مسائل ایمنی رعایت شود میزان وقوع بحران و همچنین آسیب‌های حاصل از حوادث به حداقل خواهد رسید.

وی افزود: جامعه مهندسان و شهرسازان باید دستورالعمل های ایمنی را در ساختار اجرایی و عملیاتی رعایت کنند تا ضریب ایمنی ساختمان‌ها و سازه‌ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکری با اشاره به اینکه آتش نشانان تاثیر بسیاری در پیاده سازی اصول ایمنی و امنیت جامعه دارند گفت: این قشر جان شیرین و عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده اند و برای خدمت و امدادرسانی به مردم در سخت‌ترین حوادث و بحران ها پیشقدم می شوند.

فرماندار ویژه مرودشت با تقدیر از زحمات و فداکاری‌های آتش‌نشانان شجاع و ایثارگر بخصوص آتش‌نشانان مرودشتی گفت: برای حامد مرادی آتش نشان شجاع مرودشتی که چندی پیش در زمان فرونشاندن آتش دچار آسیب شد آرزوی سلامتی دارم.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی روز آتش نشانی و ایمنی مرودشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی روز آتش نشانی و ایمنی مرودشت آتش نشانی آتش سوزی روز آتش نشانی و ایمنی مرودشت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد

به گزارش همشهری آنلاین، قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این‌باره گفت: دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد و به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی در جریان است و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

محمدی همچنین درباره آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن گفت: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده‌ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکان انجام می‌شود.

کد خبر 844852 برچسب‌ها آتش‌ نشانی شهردارى تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان