Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی روز سه‌شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر اظهارداشت: برای تامین ایمنی رانندگان در جاده اردبیل - سرچم به عنوان اصلی‌ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور تلاش می‌شود.

وی همچنین افزود: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی و بهسازی راه‌های روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس طرح ابرار با هدف ارائه خدمات راه‌سازی در مناطق محروم روستایی استان اردبیل اجرا می‌شود تا علاوه بر رفع مشکل تردد و دسترسی اهالی به مرکز بخش برای تامین مایحتاج خود ساکنان روستاها صاحب یک راه ایمن و قابل تردد در تمام فصول سال شوند.

فرماندار کوثر نیز در این آیین گفت: راه‌های روستایی از جمله روستاهای رستم‌آبادو گزور سفلی فاقد آسفالت بوده و راه‌های ارتباطی گیوی - فیروزآباد نیز دارای جاده نامناسب از نظر آسفالت دارد که برای رفع این مشکل نیازمند همکاری مسوولان ذیربط هستیم.

وحید کنعانی افزود: حذف نقاط حادثه‌خیز، نصب گاردریل و افزایش ایمنی جاده‌ها نیز باید در اولویت برنامه‌ها برای افزایش خدمات بهتر به مردم باشد.

در این آیین مهندس فریادی به عنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوثر معرفی شد.

استان اردبیل در مجموع ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی است.

از چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی این استان ۲هزار و ۷۳۶ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصادفات جاده ای اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصادفات جاده ای اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصادفات جاده ای اردبیل اخبار کنکور کیلومتر راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، با پیگیری مدیریت برق سبزوار و موافقت مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی، یک دستگاه خودرو بالابر بوم عایق، یک دستگاه وانت دو کابین و همچنین تجهیزات و ابزار آلات عایق مخصوص، به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال به شهرستان سبزوار واگذار شد.

مدیر شرکت برق سبزوار گفت: در روش عملیات خط گرم فرمان از نزدیک، بدون اینکه برق مشترکان قطع گردد، تعمیرات شبکه برقدار توسط کارکنان مجرب و مجهز انجام می‌گیرد.

جلیلی افزود: این روش تاثیر چشمگیری بر کاهش خاموشی‌ها و تلفات و همچنین افزایش پایداری شبکه برق خواهد داشت. 
 

دیگر خبرها

  • پایان پویش نوروزی چشم به راهیم در محور اردبیل- سرچم
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی