Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمسعود خاتمی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان درخصوص وضعیت استان و شهرستان‌های اصفهان در زمینه بیماری کرونا اظهار داشت: آمار کرونا در استان اصفهان بالا رفته و دوباره وارد پیک شده‌ایم، در شهرستان گلپایگان و خوانسار نیز آمار بالا رفته، اما ثابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: در زمینه امکانات و وسایلی که برای پذیرش بیمارستان‌های کرونایی لازم است، مشکلی نداریم، اما باید هر طور شده از طریق ممنوع شدن تجمعات، مسافرت‌ها و هر اقدامی که لازم است، شیوع آن کاهش پیدا کند.

او تصریح کرد: امروز دیگر کشور، حکومت و مسؤولان اجرایی باید به میدان آیند، یعنی دیگر کار کادر درمان نیست، باید ارتباطات را کم کرد تا تعداد بیماران کمتر شود و پیشگیری لازم نیز صورت گیرد، زیرا به هر حال بیماران هنگامی که علائم را احساس می‌کنند باید به بیمارستان مراجعه کنند.

خاتمی با بیان اینکه این روز‌ها کمی ارتباطات و تجمعات بیشتر شده است، افزود: باید اقدامات پیشگیری انجام شود تا مبتلایان با دیگران ارتباط نداشته باشند؛ به نظر لازم است که تعطیلی استان اصفهان نیز صورت گیرد و یا حداقل تعداد کارمندان ادارات را کم کنند تا کار مردم هم انجام شود، ولی تردد‌ها کمتر شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: آن مقدار بودجه مبارزه با کرونا که مصوب شده بود را کامل به بخش درمان ندادند که در حال پیگیری است؛ این بودجه مرحله‌ای تحویل داده می‌شود که مراحل بعدی هم باید واگذار شود تا بیمارستان‌ها هم روند درمان بیماران را ادامه دهند.

او در خصوص وضعیت آب در استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان پروژه‌های مختلفی برای آب‌رسانی بیشتر در پیش داشت که مشکلاتی برای آن‌ها پیش آمده است که امید است با جلساتی که برگزار می‌شود این مشکلات حل شود.

خاتمی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز جلسات مختلفی برای مسأله آب داشتند و با مقامات مسؤول ارتباط گرفتند و جلسه با وزرای مربوطه هم در برنامه است؛ با نمایندگان دیگر استان‌ها نیز جلساتی داشتیم که قرار است مشکل همه استان‌ها حل شود، با حسن نیتی که همه نمایندگان دارند، مشکلات و دغدغه‌های همه مردم کشور حل خواهد شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان طرح تعطیلی استان اصفهان ویروس کرونا استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • لزوم جبران عقب‌ماندگی صنعت برق آذربایجان شرقی