Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:52:43 GMT

سرمربی الهلال می خواهد به شالکه برود!

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۹۷۹۷

سرمربی الهلال می خواهد به شالکه برود!

رسانه های رومانی گزارش دادند که رزوان لوچسکو سرمربی باشگاه الهلال عربستان برای هدایت تیم شالکه موافقت خود را اعلام کرده است!

به گزارش" ورزش سه" روزنامه رومانیایی "پرو اسپورت" در این رابطه نوشت که فرانکو فرانکوویچ مدیربرنامه لوچسکو او را به شالکه پیشنهاد داده است که داوید واگنر را پس از دو شکست در هفته های آغازین بوندسلیگا اخراج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روزنامه به نقل از فرانکوویچ نوشت:" من با لوچسکو در تماس بودم و او بعد از شنیدن پیشنهاد من برای سرمربیگری باشگاه آلمانی با هدایت شالکه موافقت کرد."


او افزود:" من نام لوچسکو را به شالکه پیشنهاد دادم اما نمی دانم آیا آن ها جرات انتخابش را خواهند داشت یا نه. به نظر من او گزینه مناسبی است."

 

رزوان لوچسکو که فرزند میرچا لوچسکو سرمربی سرشناس رومانیایی و مربی حال حاضر دیناموکیف است از سال 2019 هدایت تیم الهلال عربستان را به عهده گرفت و با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان را به دست آورد. او در 50 مسابقه که روی نیمکت الهلال نشست و 35 برد ، 9 مساوی و 6 شکست به دست آورد. البته او و تیمش به خاطر  ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و عوامل به ویروس کرونا از رقابت های این فصل لیگ قهرمانان کنار گذاشته شدند.


لوچسکو 51 ساله قبل از الهلال هدایت تیم پائوک یونان را به عهده داشت. او با این تیم یک بار قهرمان سوپر لیگ و دوبار قهرمان جام حذفی یونان شد.

الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد

«حمید مطهری» به عنوان سرمربی جدید و موقت تیم فوتبال تراکتور تبریز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور محمد نصرتی هدایت این تیم را به صورت موقت برعهده گرفت.

در این میان باشگاه تراکتور مذاکرات مختلفی با گزینه‌های مدنظر خود برای قبول هدایت این تیم داشت که سرانجام حمید مطهری مربی کنونی تیم ملی و مربی سابق پرسپولیس تهران به صورت موقت و تا زمان انتخاب سرمربی جدید پرشورها، هدایت تراکتور را بر عهده گرفته است.

این مربی در دیدار حساس با استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت این تیم خواهد نشست

کد خبر 747396

دیگر خبرها

  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان