Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به انتخاب مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان و با حکم مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان، مهدی رضایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان شد.

رضایی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است و از سوابق وی می‌توان به مسئول پایگاه برتر بسیج دانش آموزی در استان زنجان(2دوره)، عضو کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی، دبیر استانی شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی، مسئول فرهنگی پایگاه شهید اشتری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان، جانشین حوزه سیدالشهدا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان زنجان از سوابق مهدی رضایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پیش از این محمد رضا قربانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان،  دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان بود.

انتهای پیام/730052

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی رضایی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دبیر شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.

ملکی چوبری پیش از این عهده دار مسؤولیت معاونت توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بوده است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، معاون اداری و مالی و توسعه و منابع دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد لاهیجان، فومن و شفت و نیز رشت و همچنین مسوولیت‌های گوناگون در بسیج اساتید از جمله مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان از جمله سوابق این مدیر جوان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیش از این محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بود که با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شده است.

کد خبر 6083857

دیگر خبرها

  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد