Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش تخصصی هزار و 500 راننده بخش حمل و نقل عمومی جاده ای به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور باقری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: هزار و 500 راننده بخش حمل و نقل عمومی جاده ای بار و مسافر این استان در 6 ماه نخست سال جاری آموزش های تخصصی را به صورت مجازی فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری دوره آموزشی تخصصی رانندگان از روش حضوری به مجازی مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در این دوره‌های آموزشی عناوینی نظیر بدو خدمت باری و مسافری و حمل و نقل جاده ای مواد خطرناک و همچنین بارهای ترافیکی به رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای استان ارائه و برای رانندگان گواهی نامه صادر می شود.

به گفته این مقام مسئول، درحال حاضر 2 مرکز آموزش تخصصی رانندگان در حوزه تحت پوشش این اداره کل در شهرستان های زاهدان و خاش مشغول به فعالیت هستند.

وی باز آموزی دانش حرفه ای و به روز کردن اطلاعات رانندگان و همچنین آماده کردن رانندگان جدید از نظر علمی را از اهداف برگزاری دوره های تخصصی دانست و گفت: این اداره کل با تمرکز بر مقوله آموزش رانندگان و سایر بخش های مرتبط جاده توانسته است فرهنگ رانندگی در محورهای مواصلاتی استان در طی چند سال اخیر ارتقاء دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: درحال حاضر 6 هزار و 811 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای بار و 2 هزار و 660 دستگاه ناوگان مسافری از قبیل اتوبوس، مینی بوس و سواری در سیستان و بلوچستان فعال بوده و تعداد 9 هزار و 402 راننده در بخش باری و 3 هزار و 289 راننده در حوزه مسافر درحال ارائه خدمات به هموطنان هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای حمل و نقل عمومی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این حیوان عجیب تلف شده چیست؟ (+عکس)

یک مسئول اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در رابطه با عکس منتشر شده در فضای مجازی گفت: گونه تلف شده در شهرستان باخرز پلنگ نیست.

محمد عرفانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر تلف شدن یک قلاده گربه سان در یکی از روستاهای شهرستان باخرز مربوط به تلف شدن یک گربه وحشی است.

گربه وحشی


معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده از محل تلف شدن این گونه جانوری، مشخص شد گونه تلف شده در فیلم منتشره، پلنگ نیست و به اشتباه اعلام شده است.

وی افزود: در همکاری با اداره کل دامپزشکی و بررسی لاشه روشن شد جسد برجای مانده که کاملاً هم پوسیده است، متعلق به یک قلاده گربه وحشی است.

عرفانی افزود: به دلیل پوسیدگی بالای لاشه گربه وحشی علت تلف شدن این گونه قابل تشخیص و تعیین نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «چشم به راهیم» در ایلام
  • موزه تخصصی ایلخانی کشور در مراغه میزبان ۴ هزار گردشگر
  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟ (+عکس)
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته