Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ‌بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان هرمزگان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق، احتکار، اخفاء و عدم عرضه کالا توسط سوداگران و اخلالگران اقتصادی، موفق به کشف این محموله در انبار غیر مجاز یکی از شرکت‌های متخلف (واقع در غرب بندرعباس) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اعلام کرد  پس از هماهنگی با قضات تعزیرات حکومتی استان، کالا‌های مکشوفه توقیف، انبار مورد نظر پلمپ و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.
همچنین با نظر و دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان، اقلام توقیفی مذکور به نفع دولت مصادره و اقدامات لازم جهت عرضه این فلزات پایه، به بازار و تولید کنندگان عزیز در حال پیگیری است.   بنا به نظر کارشناسان، ارزش تقریبی دلاری محموله مذکور حدود 9 میلیون دلار (معادل دو هزار دوهزار و 650 میلیارد ریال  برآورد شده است.   بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال جهش تولید نامگذاری گردیده است، برخی عناصر فرصت طلب و سودجو با عدم تمکین به قانون و تلاش جهت دور زدن قوانین حاکمیتی و سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم عزیز، سعی در احتکار، اخفاء و عدم عرضه کالا‌های اساسی و تولیدی در کشور داشته که اهدافی نظیر اخلال در نظام اقتصادی کشور یا احتکار کالا به قصد گران فروشی را دنبال می‌کند؛ لذا در این شرایط سازمان اطلاعات سپاه به منظور مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و کاهش تبعات فشار‌های اقتصادی به جامعه حسب رسالت ذاتی و وظایف قانونی محوله، با هر گونه فساد اقتصادی مقابله و برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پاسداران گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی دراصفهان و شکایت مال باخته، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
سرهنگ حسین ترکیان افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد، که سارقان به وسیله یک دستگاه سمند اقدام به شناسایی خودرو مالباخته کرده و پس از تعقیب وی با شلیک به وسیله اسلحه شکاری، خودرو را متوقف و محموله آن را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان موفق شدند ۴ سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز بکار رفته در سرقت را کشف کنند.
وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات کاراگاهان به سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر تمامی اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال کشف شد، گفت: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • مقایسه ابرقدرت‌های اقتصادی در عرصه صادرات در ۱۵۰ سال اخیر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان
  • کشف ۱۰۰ میلیون تن ذخیره معدنی در هرمزگان
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان