Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دانشکده دندانپزشکی استان گلستان صبح امروز با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، وزیر بهداشت و درمان پس از بازدید از مراکز درمانی استان‌ مازندران وارد گلستان شد. شرکت در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر یک‌روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سعید نمکی صبح امروز در بدو ورود خود به گلستان، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان را افتتاح کرد. در این ساختمان، تمامی خدمات مربوط به دندانپزشکی در دو سطح عمومی و تخصصی توسط هیئت علمی و متخصصان دانشکده انجام می‌شود.

جراحی لثه، ایمپلنت، کشیدن دندان، جراحی حفره دهان، ترمیمی، درمان ریشه دندان (عصب کشی)، انواع پروتزهای دندانی ثابت و متحرک، رادیولوژی دهان، تشخیص بیماری‌های دهان و دندان و انجام درمان‌های مربوط به دندانپزشکی کودکان در این دانشکده انجام خواهدشد.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، در فضایی حدود 4 هزار و 400 مترمربع در شهرک شهریار گرگان، قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت: مردم نگران تامین واکسن آنفلوانزا نباشند / تعداد قابل قبولی واکسن وارد کردیم‌وزیر بهداشت: از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم!معاون وزیر بهداشت در سمنان: 20 دانشگاه علوم پزشکی کشور دانشجوی خارجی جذب می‌کنند

وزیر بهداشت از چند مرکز درمانی و بیمارستانی دیگر نیز در استان بازدید و در جلسه ستاد کرونا شرکت می‌کند.

استان گلستان اکنون در شرایط زرد کرونایی قرار دارد و از مجموع 14 شهرستان یک شهر در وضعیت قرمز، 4 شهرستان در وضعیت سفید و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.
انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشکده دندانپزشکی استان گلستان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به‌مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس این واحد دانشگاهی اظهار کرد:  واحد شهرکرد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های حضوری جهان در یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ با ۵۶۸ دانشجو در هشت رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با ۹ هزار دانشجو توانسته با بیش از ۱۵۰ رشته در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی پذیرای مشتاقان تحصیلات عالی باشد.

وی بیان کرد: بی‌شک مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و اجتماعی محسوب می‌شود که حیات خود را مدیون حمایت پربرکت امام راحل، رهنمود‌ها و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش ارزنده ارکان این مجموعه بوده و این اقبال اجتماعی به دانشگاه نشان می‌دهد که مسیر و هدف‌گذاری درستی ترسیم‌شده و موفقیت‌های بزرگی که در این دانشگاه رقم می‌خورد به دلیل مشارکت و تعامل همه بخش‌های دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: مأموریت این واحد دانشگاهی، توسعه علمی سرمایه‌های انسانی، گسترش کمی و کیفی آموزش، فراهم کردن بستر مناسب برای تحقیقات، تولید و کاربردی کردن علم، تلاش در راستای رشد و ارتقای شایستگی‌های دانشجویان و هیئت علمی، توسعه مرز‌های دانش و تبدیل آنها به ایده‌های عملی و کمک به توسعه فرهنگ جامعه است در این راستا واحد شهرکرد توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از رتبه سوم به رتبه دوم ارتقاء یابد.

رحیمی با اشاره به ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در کشور گفت: ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی با توجه به محور‌های سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور انجام شد.

وی مطرح کرد: در این راستا برای رتبه‌های ۲۶ گانه واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه و بر اساس شاخص‌های زیرساختی و شرایط احرازشده در حوزه‌های مختلف و تصویب در شورای معاونان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، واحد شهرکرد، توانست از جایگاه فعلی خود ارتقا پیدا کرده و جایگاه بهتری بین واحد‌های دانشگاهی پیدا کند.

این مقام مسئول توضیح داد: با تأمین زیرساخت‌های آموزشی تا سال ۱۴۰۴ پنج رشته جدید دکتری عمومی پزشکی، کارشناسی ارشد بهداشت مواد غذایی، کارشناسی ارشد پرستاری و سلامت جامعه، کارشناسی تکنولوژی اتاق عمل و کارشناسی بهداشت مواد غذایی و بهداشت مدارس در حوزه علوم پزشکی به تصویب خواهد رسید. مهرماه سال آینده هم در دو رشته جدید کارشناسی بهداشت و ایمنی مواد غذایی و بهداشت مدارس، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رحیمی از راه‌اندازی سه دانشکده موضوعی جدید جامعه و حکمرانی، هنر و رسانه و فرهنگ، تاریخ و تمدن دردانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و تشریح کرد: راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی در این واحد دانشگاهی، تصویب رشته‌های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به‌صورت بین‌رشته‌ای و مهارت محور را در دستور کار داریم که با توجه به تأمین زیرساخت به‌زودی به رشته محل‌های واحد شهرکرد اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • افزایش تعداد دندان‌پزشکان، بهبود شاخص‌های دهان و دندان را در پی ندارد