Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:47:50 GMT

تست کرونای استائدار اردبیل مثبت شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۰۵۴

تست کرونای استائدار اردبیل مثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، نتیجه آزمایش کرونای اکبر بهنام‌جو مثبت بوده و هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

بر این اساس، به دنبال بروز برخی علایم، آزمایش کرونا از استاندار اردبیل به عمل آمده و با توجه به نتیجه مثبت آن در حال حاضر وی در قرنطینه خانگی و تحت درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در روزهای اخیر تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان اردبیل افزایش یافته به‌طوری‌که در 24 ساعت گذشته 226 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده و در این مدت 36 بیمار جدید در این مراکز بستری شدند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا اکبر بهنام جو استاندار اردبیل بستری قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، یک ماموریت ناسا که روش جدیدی را برای مسیریابی در منظومه شمسی ما آزمایش می‌کند، آماده است تا بادبان خود را به فضا ببرد. هدف از این کار گرفتن باد نیست، بلکه جذب کردن نیروی محرکه نور خورشید است.

به نقل از ناسا، «سیستم بادبان خورشیدی کامپوزیت پیشرفته»(ACS3) در روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل بر فراز موشک «الکترون»(Electron) شرکت «راکت لب»(Rocket Lab) از «مجتمع پرتاب ۱» این شرکت واقع در شبه جزیره ماهیا در نیوزیلند پرتاب خواهد شد.

موشک الکترون، کیوب‌ست این ماموریت را در فاصله حدود ۶۰۰ مایلی بالای زمین مستقر خواهد کرد که بیش از دو برابر فاصله «ایستگاه فضایی بین‌المللی» تا زمین است. برای آزمایش عملکرد سیستم بادبان خورشیدی ناسا، فضاپیما باید در مدار بسیار بالایی باشد تا نیروی ناچیز نور خورشید را روی بادبان اعمال کند. این نیرو که تقریبا معادل وزن یک گیره کاغذی در کف دست است، می‌تواند بر کشش اتمسفر غلبه کند و ارتفاع خود را افزایش دهد.

پس از مرحله شلوغ اولیه پرواز که حدود دو ماه به طول می‌انجامد و بررسی سیستم‌های فرعی را شامل می‌شود، کیوب‌ست که به اندازه یک مایکروویو است، بادبان خورشیدی بازتابنده خود را به کار خواهد گرفت. این آزمایش چندهفته‌ای شامل یک مجموعه مانور برای نشان دادن بالا و پایین رفتن مدار است که فقط از فشار نور خورشید وارده بر بادبان استفاده می‌کند.

منتظر به‌روزرسانی‌ها باشید زیرا سیستم بادبان‌ خورشیدی ناسا قصد دارد توانایی خود را برای مسیریابی در فضا، افزایش دسترسی و مأموریت‌های کم‌هزینه به ماه، مریخ و فراتر از آن اثبات کند.

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در حال دسترسی به کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان است
  • Threads فیلتر جدیدی را برای جستجو آزمایش می‌کند
  • (ویدئو) آزمایش یک موشک قاره‎پیمای جدید در کره شمالی
  • بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد