Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد قادری با اعلام این خبر و حمایت از نمایش‌های آئینی از سوی این هلدینگ با هدف برقراری عدالت فرهنگی در سراسر کشور اظهار کرد: هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان با هدف محقق کردن عدالت فرهنگی در سراسر کشور، نمایش میدانی «محشر» را به مدت ۲۰ شب در ۲ سانس در پارکینگ پارک ارم به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این نمایش هر شب در ۲ سانس پذیرای تماشاگران مردمی در پارک ارم تهران است، افزود: نمایش بزرگ «محشر» با مشارکت شرکت ارم سبز وابسته به بنیاد مستضعفان، به اجرا در می‌آید و از فردا به صورت رایگان پذیرای عموم مردم است.

وی در تشریح محتوا و درون مایه نمایش محشر نیز گفت: داستان نمایش محشر مبتنی بر کتاب سیاحت غرب است و گوشه‌ای از عقوبات اعمال را به نمایش می‌گذارد که این داستان در پایان، با موضوع اربعین حسینی گره می‌خورد.

علاقمندان برای ثبت نام و حضور در نمایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.namaticket.com مراجعه کنند

کد خبر 5035698

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نمایشنامه خوانی اربعین حسینی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا هفته دفاع مقدس ترافیک پلیس راهور قوه قضاییه وضعیت راهها چهل سالگی دفاع مقدس اربعین حسینی پیش بینی وضعیت هوا بنیاد شهید و امور ایثارگران آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟

بهروز افخمی که در جشنواره فجر سال گذشته برای فیلم «صبح اعدام» سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد، از برنامه‌ریزی برای اکران این فیلم خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهروز افخمی در تدارک اکران تابستانی «استاد» و «صبح اعدام» است.

 او که فیلم «استاد» را هنوز اکران نکرده است، گفت: قصد دارم هر دو فیلم را تابستان امسال در سینما‌ها به اکران عمومی برسانم.

«استاد» به کارگردانی عماد حسینی نخستین تجربه کارگردانی این فیلمساز بود که به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی ساخته شد. افخمی قصد دارد به عنوان تهیه‌کننده دومین فیلم عماد حسینی را نیز جلوی دوربین ببرد و به دنبال گرفتن پروانه ساخت آن است.

فیلم «استاد» که در جشنواره فجر دو سال قبل رونمایی شد، داستانی را با بازی حسن معجونی با اشاره به ماجرای جنبش «می‌تو» روایت می‌کند.

فیلم «صبح اعدام» نیز در ژانر تاریخی ـ سیاسی معاصر، روایت‌گر آخرین ساعت‌های پیش از تیرباران طیب حاج‌رضایی و اسماعیل رضایی است.

افخمی همچنین گفت: یکی از برنامه‌های سال جدیدش تمام کردن رمانی است که می‌خواهد در ارتباط با قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر بنویسد.

دیگر خبرها

  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور