Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی، یک کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: برای امروز در برخی مناطق مازندران، گیلان، تهران، ارتفاعات سمنان، برخی نقاط کرمان، یزد، اصفهان، فارس، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه‌و بویراحمد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این وضعیت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، نواحی مرکزی و برخی نواحی استان‌های کرمان، یزد، فارس سیستان‌وبلوچستان و همچنین در روزهای جمعه و شنبه درشمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی رشته کوه البرز رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هوا شناسی افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش نسبی دما در نواحی شمالی کشور روبه‌رو هستیم.

گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز به تدریج ابری می‌شود و با رگبار، رعدوبرق و وزش باد همراه است و بیشینه دمای آن به ۲۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی باران وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره افزود: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.
به گفته وی، در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی وضعیت آب و هوا/ آسمان این استان‌ها بارانی می‌شود
  • سامانه بارشی با قوت بیشتری فعالیت خواهد کرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا در چهارمحال و بختیاری