Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:41:21 GMT

وزیر ورزش عراق به دنبال ریاست فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۲۳۵

وزیر ورزش عراق به دنبال ریاست فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش و جوانان عراق مایل است با رفع موانع قانونی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این کشور شرکت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عدنان درجال وزیر ورزش عراق مایل است با رفع موانع قانونی در انتخابات فدراسیون فوتبال این کشور شرکت کند.

درجال که در دوره قبلی نیز وارد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عراق شده بود حالا و در زمانی که به عنوان وزیر ورزش این کشور فعالیت می کند در آستانه برگزاری انتخابات برای ریاست در فدراسیون فوتبال ابراز تمایل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته سابق انضباطی فدراسیون فوتبال عراق عدنان درجال را به اتهام ارائه مدارک جعلی از فعالیت در این فدراسیون به مدت سه سال محروم کرده بود ، با وجود برکناری روسای قبلی فدراسیون و حضور کمیته عادی سازی در فدراسیون فوتبال عراق حکم محرومیت کمیته انضباطی همچنان قانونی است و وزیر ورزش عراق برای شکستن این حکم باید به دادگاه عالی ورزش CAS شکایت کند.

به نوشته پایگاه خبری الفرات عدنان درجال از طریق وکلای خودش به دنبال رفع موانع قانونی است و در صورت عبور از مشکل محرومیت برای ریاست در فدراسیون فوتبال عراق نامزد خواهد شد.

لازم به ذکر است که حضور مقامات رسمی دولتی در انتخابات فدراسیون های فوتبال غیر قانونی است و درجال برای بازگشت به فدراسیون فوتبال عراق باید از مقام وزارت ورزش عراق کناره گیری کند.

دیدار تدارکاتی عراق با ازبکستان و عمان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق ورزش عراق وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی گفت: از جناب آقای هاشمی وزیر محترم سپاسگزارم که برای دومین بار در جمع ملی‌پوشان فوتسال حاضر شدند، اهتمام ایشان در این حوزه جای تقدیر و تشکر دارد. 

وی افزود: تلفیق بین چهره‌های باتجربه و جوان تصمیم درست آقای شمسایی برای آینده‌سازی است. بازیکنان تیم فوتسال دشواری‌ها و کمبود‌ها را تحمل می‌کنند و همیشه مایه مباهات هستند.

هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی بیان داشت: خیلی خوشحالم که در آخرین تمرین شما در تهران پیش شما هستم، امیدوارم به لطف خدا و تلاش و جنگندگی که دارید عیدی خوبی به مردم بدهید.

وی بیان داشت: بحث جوانگرایی اگر با تدبیر و عاقلانه باشد حتماً موثر است و به آقای شمسایی تبریک میگویم که میانگین سنی تیم ملی را پنج سال کاهش داده است. 

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: جام رمضانی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اتفاق بزرگی است و آقای تاج به عنوان تصمیم‌گیر کلیدی فوتسال آسیا تواند این مسابقات را به عنوان یک الگویی برای تمام کشور‌های مسلمان بدل کند و شاهد یک رمضان کاپ در سطح بین‌المللی باشیم.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال نیز ضمن خیرمقدم به وزیر و همراهان گفت: تیم ملی فوتسال چندین اردوی تدارکاتی را در خلال تعطیلات برگزار کرد و برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی به تورنمنت ویتنام اعزام شد. 

وی افزود: این ۱۴ نفری که به عنوان لیست نهایی اعلام شده‌اند، سربازان ایران هستند و به نمایندگی از خانواده فوتسال ایران با تمام وجود برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار گفت: هیچ چیزی برای دل‌خوش کردن مردم جلودار تیم ملی ما نیست، ما با پرچم مقدس ایران به میدان می‌رویم و با حمایت‌های رئیس فدراسیون ایمان دارم اول جام قهرمانی را پس می‌گیریم و دوم جام را به مردم ایران تقدیم کنیم.

در حاشیه این دیدار جایزه سعید احمدعباسی آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به وی اهدا شد.

گفتنی است تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران فردا ساعت ۱۸ برای شرکت در جام ملت‌های آسیا عازم شهر بانکوک در کشور تایلند است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • دیدار وزیر ورزش و زنوزی در هتل رونالدو! (عکس)
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان