Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث نیروگاه تلمبه ذخیره ای ۱۰۰۰مگاواتی بدره و سد تنظیمی سیمره دره شهر از مطالبات به حق مردم این ۲ شهرستان است.

«بهزاد علیزاده» در دیدار با «بهروز مرادی» مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، اظهار کرد: بهره برداری از این ۲ پروژه باعث رونق تولید و اشتغالزایی و از همه مهم تر جلوگیری از مهاجرت  در منطقه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم کشاورزان پایین دست سد سیمره احداث سد تنظیمی است  چرا که عدم احداث پروژه یاد شده  می جب می شود که در بارندگی‌ها و یا زمان باز شدن گاه و بی گاه دریچه سد، خسارت‌ بالایی به زمین های کشاورزی مرغوب  منطقه و پمپاژهای حاشیه این رود وارد شود.

 

علیزاده یادآور شد: متاسفانه عدم احداث این سد علاوه بر ضرر مالی بالا، عملا تولید را در شهرستان دره شهر به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی‌ استان با مشکل مواجه کرده است.

 

وی به  احداث نیروگاه تلمبه ذخیره ای شهرستان بدره نیز اشاره  کرد و گفت: ایجاد این نیروگاه علاوه بر تولید ۱۰۰۰ مگاوات برق، اشتغالزایی خوبی در منطقه ایجاد و مانع مهاجرت نیروی کار از منطقه می شود و امیدواریم با مساعدت وزارت نیرو زمینه اجرای این ۲ پروژه فراهم تا قدم مثبتی در بحث اشتغال و تولید، مطابق با شعار سال مقام معظم رهبری انجام گیرد.

 

در این دیدار مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران نیز خاطرنشان کرد: پیگیری و برنامه ریزی این ۲ پروژه مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: علیزاده استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره

دریافت 40 MB کد خبر 6086843

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • رئیسی به سریلانکا رفت + عکس و فیلم
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر