Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات و موارد واحد تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی بازرسی‌های انجام‌شده از هفت واحد تولیدی که از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کردند، ۴۸ نفر اشتغال جدید در این واحدها ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ در استان، تاکنون ۲۰۰ واحد در بخش صمت و ۴۱۸ واحد در بخش کشاورزی به‌منظور دریافت ۲۰ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

تشنه‌دل بیان کرد: از این تعداد، ۳۶۸ طرح مبلغ ۱۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال تسهیلات تاکنون دریافت کردند.

او گفت: همچنین ۲۵۰ طرح به‌منظور دریافت هشت هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹ در استان نیز تاکنون ۳۳۰ واحد در بخش صمت و کشاورزی به‌منظور دریافت ۶۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد، ۱۴۹ طرح مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

تشنه‌دل اضافه کرد: همچنین ۱۸۰ طرح در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹، به‌منظور دریافت ۳۱۷ میلیارد تومان تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.

او گفت: در بخش تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ نیز ۵۷ واحد تولیدی مبلغ سه هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند در حالی که بالغ بر ۱۴۴ میلیارد ریال از سقف سهمیه استان نیز افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان تولید بخش کشاورزی صنعت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان تسهیلات رونق تولید رونق تولید رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان میلیارد ریال تسهیلات تسهیلات رونق تولید منظور دریافت دریافت کردند واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت

احمد بنافی در نشست با مسئولان صنعت و معدن و تجارت شهرستان دشتستان اظهار داشت: سرمایه گذاران حوزه تولیدی و صنعتی، انتظار دارند که امکانات زیربنایی سرمایه گذاری از قبیل آب، برق و گاز برای آنها تامین شود.

وی افزود: برای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط تعامل و همکاری بیشتری با تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند و ملزومات و بستر‌های لازم در سطح شهرستان را مد نظر قرار دهند.

 فرماندار دشتستان اضافه کرد: در راستای کمک به افزایش واحد‌های صنعتی دشتستان اقدامات مهم و مؤثری نظیر اولویت قرار دادن پیگیری روند اجرایی طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و ... در حال پیگیری و اقدام است.

بنافی با اشاره به تکمیل و راه اندازی واحد‌های صنعتی عنوان کرد: حمایت ویژه از واحد‌های تولیدی، توجه به فعال‌سازی بنگاه‌های صنعتی راکد در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی شهرستان از دیگر اولویت‌های مهم حوزه تولیدی و صنعتی دشتستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان دارای یک شهرک صنعتی در برازجان و ۲ ناحیه صنعتی در گزبلند و خوشاب است، ابراز داشت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش بیش از ۲ برابری اراضی صنعتی در شهرستان بودیم و مجموعاً ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی این شهرستان طی این مدت اضافه شده است که توانسته زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان را فراهم کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان نیز با اشاره به اهمیت الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان گفت: ایجاد ناحیه‌های صنعتی تخصصی سیلیکا، وحدتیه و شبانکاره در این شهرستان نقش بسزایی در اشتغال و افزایش تولید خواهد داشت.

علی کشتکار با اشاره به احیا یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان تشریح کرد: پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی شن و ماسه در سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری هفت هزار و ۳۰۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۲ نفر به دلیل عوامل مختلف راکد شده بود، که با پیگیری و اقدامات متعدد مجدد فعال سازی شد.

کشتکار خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به حمایت‌های مسئولان به‌صورت ویژه در بخش تولید و اشتغال، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند