Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب با اشاره به جلسه امروز فراکسیون به منظور جمع بندی درباره رأی اعتماد به وزیر صمت، گفت: فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب چندین جلسه به منظور بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی با حضور اعضای فراکسیون برگزار کرد.

  وی افزود: در این جلسات دغدغه‌های نمایندگان در بخش‌های اقتصادی و حوزه کاری وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت مطرح شد و در جلسه‌ای که وزیر پیشنهادی حضور داشت توضیحاتی پیرامون مسائل مطروحه ارائه کرد که برخی از آنها قانع کننده و برخی قانع کننده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: در نهایت فراکسیون درباره رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی «صمت» به جمع‌بندی نهایی نرسید و تصمیم‌گیری درباره رأی اعتماد به رزم حسینی به اعضای فراکسیون در جلسه علنی پارلمان سپرده شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جبهه نیروهای انقلاب رأی اعتماد رزم حسینی وزیر پیشنهادی رأی اعتماد فراکسیون نیروهای انقلاب نیروهای انقلاب وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشور و نیروهای مسلح ما و هم‌چنین جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده و پوشالی و ضربه‌پذیر بودن اسرائیل را ثابت کرد.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی در مورد پیامدهای عملیات موشکی و پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشورمان، نیروهای مسلح ما و جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده است.

وی با بیان اینکه اقتدار مثال‌زدنی نیروهای مسلح با همراهی و حمایت تام و تمام مردم عزیزمان در این عملیات نشان داده شد، اظهار کرد: همچنین این عملیات ضربه‌پذیری و سست و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد و ثابت شد اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

رئیس سازمان صداوسیما اظهار امیدواری کرد: پیروزی‌های نیروهای مسلح و رزمندگان جبهه مقاومت ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها