Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:52:16 GMT

سخنگوی ناجا: پهلوی مُرد!

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۴۴۹

ساعت24-سخنگوی ناجا گفت: پیام امت اسلامی به دشمن این است که پهلوی مُرد، دوران خفت و خواری ملت‌های آزاده منطقه مُرد، تمام شد آن دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود.

سردار احمد نوریان با اشاره به نقش ناجا در تأمین امنیت در دوران جنگ نرم و اقتصادی اظهار کرد: امروز در ظاهر از جنگ سخت نظامی خبری نیست ولی درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار شبیخون فرهنگی- رسانه‌ای دشمنان هستیم که دشمنان با ابزار اینترنت، فضای مجازی، ماهواره، تحریم، نفوذ، برجام و غیره می‌خواهند به زعم باطل خودشان ملت و حاکمیت اسلامی را وادار به تسلیم شدن در برابر به اصطلاح کدخدای جهان کنند تا ایران از مواضع انقلابی خود در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه و جهان دست بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته هر چند این میدان جنگ برخلاف جنگ‌های نظامی، پیچیده و خطرناک‌تر است؛ اما این بار هم به لطف و مدد الهی و با اتکا به دانش، تجربه و دستاوردهای خودمان از بحران‌های ساختگی اقتصادی و رسانه‌ای عبور کرده و به خودکفایی خواهیم رسید.

سردار نوریان ادامه داد: مردم و ملت مجاهد و فداکار ایران عزیز نیز به مانند نسل دوران دفاع مقدس در برابر خواسته‌های ظالمانه دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و با بصیرت افزایی اجازه نخواهند داد در این جنگ نابرابر به مانند دوران سیاه و شوم پهلوی‌ها، ابرقدرت‌ها بر خاک و سرنوشتشان مسلط گردند.

دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود تمام شده است

سخنگوی ناجا گفت: به رغم تمام اقدامات مزدورانه و پلیدی که دشمنان در فضای مجازی و ماهواره‌ها با بکارگیری برخی افراد مزدور و سلطنت طلب انجام می‌دهند، پیام امت اسلامی به آنها این است که پهلوی مرد، کاپیتولاسیون مرد، دوران خفت و خواری ملت‌های آزاده منطقه مرد، تمام شد آن دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده جهان وقتی این دشمنی‌ها و ظلم‌های آمریکایی‌ها را در حق تاریخ ایران و بشریت می‌خوانند، می‌بینند، می‌شنوند و لمس می‌کنند هر روز مقاوم‌تر و با عزم و اراده بیشتر در برابر دشمنان نظامی، فرهنگی و اقتصادی می‌ایستند و آرمانشان بازگشت به دوران شکوهمند تمدن اسلامی در سرتاسر جهان می‌باشد تا در سایه چنین تمدنی همه مردم دنیا در امنیت و آرامش زندگی کنند.

نقش ناجا در خط مقدم تأمین امنیت در دوران جنگ نرم و اقتصادی

سردار نوریان بیان کرد: نیروی انتظامی بعد از دوران دفاع مقدس پا به پای تغییرات و تهدیدات دشمنان، خود را توانمند و هوشمند ساخته و به تناسب تحولات حوزه جرایم و تهدیدات با سازماندهی و ساختارهای روزآمد، امنیت جامعه را تأمین کرده و جان بر کف در تمام حوزه‌ها از امنیت مرزها گرفته تا عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، فضای مجازی، مواد مخدر و غیره به مانند دوران دفاع مقدس، مردانه و شجاعانه با دشمنان این مردم و سرزمینمان مقابله کرده است.

معاون اجتماعی ناجا گفت: ناجا در مقطعی با فراگیری و غلبه دنیای مجازی بر دنیای واقعی و حضور مجرمان و ناامن کنندگان جامعه در این فضا، اقدام به راه اندازی پلیس فتا کرده و به سرعت بر حوادث و جرایم در حال وقوع اشراف پیدا کرده به طوری که امروز هموطنان برای احقاق حقوق از دست رفته خود توسط متخلفان و مجرمان فعال در فضای مجازی از یک پشتوانه قوی و کارآمد برخوردارند.

وی افزود: در حوزه اقتصادی هم به محض پدیدار شدن جرایم اقتصادی نوظهور، پلیس امنیت اقتصادی آغاز به کار کرد و در حال شناسایی و مبارزه با متهمان اقتصادی و دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی هست که در صورت همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در ثبات بازار دارد.

پلیس اجازه تعرض به احدی از خرابکاران را در کشور نمی‌دهد

سردار نوریان خاطرنشان کرد: در مجموع پلیس اجازه نخواهد داد، کسی به امنیت زن و کودک و مرد، بازاری، کارگر، پزشک و بازرگان و تاجر این کشور که روزگاری در دوران دفاع مقدس برای حفظ آن خون هزاران مرد و زن این سرزمین به پایش جاری شد نگاه تهدیدآمیز کند چه در قالب نفوذ یک تروریست و خرابکار امنیتی و یا سارق اموال مردم باشد، چه در لباس غارتگر بیت‌المال برای اختلاس و احتکار باشد.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: ما معتقدیم سبزپوشان پلیس با اتکا به قدرت لایزال الهی و حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه به چنین توانمندی و اقتداری دست یافته‌اند، قطعاً پلیس ما از مردم، برای مردم و با مردم هست و خود را تافته جدا بافته از مردم نمی‌داند.

دشمنان عبری، عربی و غربی نمی‌توانند چهره جوانان ما را در فضای مجازی خراب کنند

وی یادآور شد: این نکته را هم به دشمنان ملت و نظام اسلامی باید گوشزد کرد که هر چند دشمنان عبری، عربی و غربی تلاش دارند در یک دنیای مجازی چهره‌ای نادرست و مجازی از نسل آینده ایران برای ما و جهانیان ترسیم کنند اما واقعیت موجود جامعه ما همان جوان دهه هفتادی و هشتادی است که قله‌های دانش جهانی را فتح کرده و در عراق و سوریه پوزه آمریکا و حامیانش را به خاک مالیده و نام پرافتخار مدافع حرم را بر سینه‌اش حک کرده است.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: بحمدالله امروز در پلیس هم جوانان متعهد، دلسوز، هوشمند و توانایی داریم که در راه حفظ امنیت جامعه، حفظ ارزش‌ها با تمام وجود جانفشانی کرده و با صلابت و اقتدار در خدمت مردم خوب و دوست داشتنی ایران اسلامی هستند.
 

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد دوران دفاع مقدس سخنگوی ناجا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: اما برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی بامداد پنجشنبه پس از بازگشت از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا، در گفت‌وگویی درباره نتایج و دستاوردهای این سفر اظهار کرد: بخش اول سفر ما به پاکستان بود که مردم آن علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شور و شوق و نشاط مردم پاکستان نسبت به مردم ایران بالاست، افزود: علیرغم برخی محدودیت‌های امنیتی برای حضور در اجتماعات، اما در آن بخش از اجتماعات نخبگان علمی و فرهنگی که حضور یافتیم، با استقبال و شور و نشاط بالای مردم پاکستان مواجه شدیم که این مقدار ابراز علاقه به امام راحل، رهبری معظم انقلاب، انقلاب شکوهمند اسلامی و مواضع جمهوری اسلامی طبیعی بود.

آیت‌الله رئیسی دیدارهای صورت گرفته با مسئولان عالی پاکستان را هم عمدتاً ناظر به کارها، همکاری‌ها و مسائلی دانست که در گذشته با پاکستانی‌ها دنبال می‌شد و به هر دلیلی دچار وقفه شده بود و اظهار داشت: از جمله درباره همکاری‌ها در حوزه انرژی تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد این همکاری‌ها با قوت ادامه پیدا کند. همچنین در حوزه همکاری‌های تجاری و اقتصادی، با موافقت دو کشور رسیدن حجم مبادلات به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول هدف‌گذاری شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دیدارهایی که با فعالان اقتصادی پاکستانی داشتیم آنها مصمم بودند کار را به نحوی دنبال کنند که در زمان کوتاهی به حجم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری برسیم، تصریح کرد: در حوزه کار فرهنگی نیز به دلیل قرابت‌های فرهنگی و ارتباطات همسایگی قلبی و قبلی تصمیمات خوبی اتخاذ شد و در مجموع آنچه ضرورت داشت میان دو کشور در جلوه اسناد همکاری متجلی شود، انجام شد. همچنین در مذاکرات صورت گرفته با مسئولان عالی دو ایالت پنجاب و سند نیز که همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی با ایران دارند، توافق شد موانع گسترش همکاری‌ها رفع و کار با قوت دنبال شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به بخش دوم سفرش به سریلانکا، خاطرنشان کرد: اولین موضوع سفر به سریلانکا که ارتباطات خوبی با ما دارد، افتتاح طرح بزرگ و چند منظوره برق‌آبی در این کشور بود که از سوی شرکت ایرانی فرآب با تکنولوژی کاملاً به‌روز و سطح بالا و پیچیده و کار علمی قابل توجه اجرا شده بود. بهره‌برداری از این سد خبر خوبی برای مردم سریلانکا بود و قرار شد نسبت به صدور خدمات فنی و مهندسی از ایران به سریلانکا کار با قوت دنبال شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف از جمله صدور خدمات فنی-مهندسی دارد که می‌توانیم بر اساس آنها همکاری‌های خوبی با کشورهای همسو، همسایه و آسیایی داشته باشیم، گفت: موضوع دوم سفر به سریلانکا گسترش تجارت و همکاری اقتصادی با این کشور بود که تصمیمات خوبی درباره آنها اتخاذ شد.

آیت‌الله رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه ارتباط با کشورهای آسیایی به ویژه پاکستان و سریلانکا در حوزه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد، افزود: این سفر در مقطع فعلی می‌تواند گام مثبتی در جهت توسعه روابط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، تجاری، علمی و فناوری با همسایگان و کشورهای همسو و مستقل باشد.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط منطقه، تحولات اخیر و نیز مسئله غزه نَفس برگزاری این سفر چه دستاوردهایی داشت؟ گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشورهای همسو و مستقل بود. منطقه و جهان این پیام را از این سفر دریافت کردند که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

کد خبر 747730

دیگر خبرها

  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند