Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، آزمون متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری رشته موسیقی به منظور جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از راه دور و به صورت آنلاین در حال برگزاری است. 

در این آزمون ها، استان تهران با تعداد ۳۲ نفر در دو گرایش سازهای کوبه ای و ساز سنتور و استان همدان با تعداد ۱۳۷ نفر در کلیه گرایش ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده رشته موسیقی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی با تعداد ۱۵۰ نفر در همه گرایش ها در حال انجام است. 

این آزمون ها طبق تفاهم نامه همکاری بین معاونت امور هنری و موسسه فرهنگی هنری خانه موسیقی ایران با نظارت دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری برگزار می شود.

متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می توانند به سامانه aes.farhang.gov.ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه نامه کارت صلاحیت تدریس نسبت به ثبت نام در رشته مورد تقاضا اقدام کنند.

تفاهم نامه برگزاری آزمون های متقاضیان سایر رشته ها (به جز موسیقی) نیز با موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر منعقد شده و روند برگزاری آزمون این رشته ها به صورت استانی و طی روزهای آینده انجام خواهدشد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه‌ موسیقی دفتر موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی دفتر موسیقی اخبار کنکور کارت صلاحیت تدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد

علی سرگزی  اظهار کرد: نخستین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی آغاز بکار کرده و هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری بویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنر است.

وی با بیان اینکه، این المپیاد در ۲ بخش در نظر گرفته شده، افزود: بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل گروه هنرهای تجسمی (گرافیک نقاشی و طراحی)، هنرهای نمایشی _ موسیقی (موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی) و خوشنویسی (نستعلیق – شکسته نستعلیق) است و همچنین، بخش دوم هنرستان‌ها هستند که شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویا نمایی، سینما و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، ادامه داد: مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ خواهد بود و لازم است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdfا مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار