Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین مهدی مهدی پور هافبک دفاعی ذوب آهن که پیش از این قرار خود را با این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کرده بود در آستانه پیوستن به سپاهان قرار دارد.  از مهدی پور به عنوان جانشین احتمالی علی کریمی در استقلال نام برده می شد اما این بازیکن ترجیح داد تا در اصفهان بماند و فصل آینده برای سپاهان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هافبک فصل قبل ذوب آهن طی امروز و فردا قرارداد خود را با سپاهان امضا خواهد کرد تا این سومین بازیکنی باشد که از ذوب آهن راهی این تیم می‌شود. پیش از مهدی‌پور سپاهان موفق به جذب دانیال اسماعیلی‌فر و نژادمهدی شده بود.

کد خبر 553159 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن باشگاه استقلال باشگاه سپاهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!