Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@07:07:05 GMT

آتش در مزارع انگور کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۵۲۸

رویداد ۲۴ در اوایل هفته آتش‌سوزی در کالیفرنیا برخی از استان‌های کالیفرنیا، چون ناپا و سوناما را درگیر کرد و بسیاری از مزارع انگور را به خاکستر بدل کرد. با شدت این آتش‌سوزی بسیاری از مردم شهر‌های پرخطری که بیشتر در معرض آتش بودند را تخلیه کردند. گفته می‌شود با هجوم بیشتر آتش در روز دوشنبه سه نفر جان خود را از دست دادند و بدنبال آن ده‌ها هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد ساختمان‌هایی که در پی این حادثه ویران شدند و فرو ریختند هنوز مشخص نیست. اما چنان که پیداست ۳۴۰۰۰ نفر محل سکونت خود را ترک کرده و به ۱۴۰۰۰ نفر دیگر هشدار تخلیه مناطق مسکونی داده شده است. در تصاویر روز عکس‌هایی از آتشسوزی مهیب در کالیفرنیا را ببینید.   منبع: latimes

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس روز تصاویر روز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۵۳۰ متر جاده بین مزارع در میاندورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدباقر اسفندیاری گفت: بهسازی جاده بین مزارع و دسترسی به مزارع شامل تسطیح بستر و شن ریزی به طول حدود ۵۳۰ متر با عرض حدود ۴ متر و ضخامت حدود ۱۵ سانتی متر در روستا‌های زید سفلی، ولوجا و شهر سورک شهرستان میاندورود در حال انجام است.

وی ادامه داد: بهسازی جاده بین مزارع و دسترسی مزارع شهرستان میاندورود شامل بهبود شرایط بهره برداری از جاده و اصلاح هندسی مسیر با تامین اعتبار صورت گرفته از محل اعتبارات متوازن به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به طول ۵۳۰ متر در حال انجام می‌باشد که با اجرای کامل این طرح، دسترسی به ۵۰ هکتار اراضی زراعی و باغی این روستا تسهیل می‌شود.

اسفندیاری بیان کرد: تسهیل رفت و آمد کشاورزان در هنگام اقدام به کاشت، داشت و برداشت به موقع در اراضی زراعی و باغی، حمل به هنگام نهاده‌ها و انتقال آسانتر محصولات از مزارع به بازار‌های هدف و در نتیجه کاهش هزینه‌های تولید در واحد سطح از مزایای این پروژه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود یادآور شد: تامین سرمایه به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار ارزشمند بوده و نشان دهنده اهمیت ایجاد زیرساخت‌های افزایش تولید در بخش کشاورزی و افزایش درآمد کشاورزان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش جمعیت آفت سن غلات در مزارع گلبهار
  • چاره اندیشی برای جبرانِ خسارتِ مزارعِ گندمِ پارس آباد
  • برداشت گندم از مزارع هرمزگان ۷۰ هزار تن پیش‌بینی شد
  • تلاش مردی در کالیفرنیای آمریکا برای ربودن یک خودروی در حال حرکت
  • کشت ۵۰ هکتار انگور دیم در اراضی شیب دار شهرستان فیروزه
  • کشاورزی ارگانیک؛ مفید یا مضر؟
  • بهسازی ۵۳۰ متر جاده بین مزارع در میاندورود
  • دامداران از چراندن احشام در مزارع، خودداری کنند
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • آغاز هرس درختان انگور روستای جغدان در فصل بهار + فیلم