Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@07:37:30 GMT

قلیان‌گیت در فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۵۴۹

قلیان‌گیت در فوتبال ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با افشاگری مدیرعامل استقلال درباره ورود قلیان به اردوی استقلال در قطر، حواشی زیادی به راه افتاده است. همه به دنبال آن هستند که بدانند کدام بازیکن دست به چنین کاری زده است؟ پیش از این روایت دیگری هم وجود داشت؛ اینکه دو بازیکن استقلال در فرودگاه دوحه و در مسیر بازگشت به تهران قلیانی خریداری کردند که باعث به راه افتادن جنجال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا اما فقط این نبوده و حالا مشخص شده یکی دیگر از بازیکنان هم همراه خود قلیان برده بود.

بیشتر بخوانید: سعادتمند ماجرای قلیان را تایید کرد!

وقتی نام قلیان وسط می آید همه به یاد ماجرای قلیان گیت در اردوی تیم ملی امید می افتند. تیمی که علیرضا منصوریان سرمربی اش بود و بازیکنانش در سفره خانه هتل، قلیان می کشیدند. افشاگری زیادی در آن سال ها صورت گرفت و بعد منصوریان مجبور به استعفا شد. در دوره ای محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس هم فاش کرد بعضی بازیکنان این تیم قلیان می کشند و او حتی برای آنها مامور گذاشته تا مراقب شان باشند و آمارشان را بدهند!

در این سال ها چند بار عکس بازیکنان قلیان به دست منتشر شد که برایشان دردسرهایی داشت. تصاویری از حنیف عمران زاده، محسن مسلمان، وریا غفوری، فرشاد احمدزاده، مهدی رحمتی و... منتشر شد. حتی کمیته اخلاقی در دوره ای حکم داد با بازیکنان قلیانی که تصویرشان منتشر شود برخورد می شود. به همین دلیل مسلمان و غفوری را احضار کردند.

چندی قبل خداداد عزیزی در مصاحبه ای تلویزیونی و در واکنش به این مسایل گفت: «آقا من به جرات می گویم 99 درصد فوتبالیست ها قلیان می کشند. من خودم هم جزو کسانی هستم که هر روز قلیان می کشم.»

در تاریخ باشگاه استقلال قلیان کم حاشیه ساز نبوده. در دهه 80 بارها مربیان استقلال به بازیکنانی پریدند که در سعادت آباد در سفره خانه دیده می شدند. پاتوق آنها دو سه سفره خانه بود. حتی بعضی وقت ها بازیکنان استقلال و پرسپولیس در یکی از سفره خانه های معروف با هم دیده می شدند. در همان سال ها بود که امیر قلعه نویی به کاپیتان تیمش پرید چون اردو را به او سپرده بود تا خودش به مادرش سر بزند ولی با تعقیب این بازیکن فهمید خود او سردمدار قلیان‌کش ها است. در پرسپولیس هم کم از این اتفاق ها نیفتاده است. مثلا در اوایل دهه 90 شایعه شد که سرمربی این تیم در یک سفر خارجی همراه خود قلیان برده است و بازیکنان حتی قلیانش را دیده اند!

از آنجا که این شغل شغل پدرآمدی است حتی گاهی فوتبالیست ها خودشان در آن سرمایه گذاری کردند. مثلا دو بازیکن اسبق استقلال در علامه جنوبی سفره خانه ای راه انداختند. تا سال ها می گفتند سفره خانه بالای میدان هفت تیر متعلق به یکی از چهره های فوتبال است. همین حالا می گویند یکی  دیگر از چهره های فوتبال در فرحزاد سفره خانه دارد و خیلی وقت ها میزبان فوتبالی هاست.

252 252

کد خبر 1437719

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سفره خانه سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل ترکمنستان، اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم، این تیم سرمربی بسیار خوبی دارد. اما باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود.   وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.   قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند؟ گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسئله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.   وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهند در این زمین‌ها بازی برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال