Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@16:20:30 GMT

کنایه مقام بلندپایه ارتش به دولت ترامپ

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۵۶۴

کنایه مقام بلندپایه ارتش به دولت ترامپ

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی گفتگویی دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بخشی از سرزمین ما توسط نیروهای بعثی که مورد حمایت قدرت‌های جهانی بودند اشغال شده بود و حتی شهر خرمشهر را تصرف کرده بودند و مردم ما این اشغالگری را نمی‌پذیرفتند و نیروهای مسلح نیز تحمل این را نداشتند که سرزمین و شهرهای ما در اشغال دشمن باشد به همین دلیل با تمام توان پای کاری آمدند تا دشمن را از سرزمین اسلامی بیرون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خواست و اراده مردم و نیروهای مسلح در آزادی خرمشهر که صدام فکرش را هم نمی‌کرد آن را از دست بدهد خودش را به خوبی نشان داد و پیروزی‌های درخشان بعدی نیز بعد از این فرا رسید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند «خرمشهرها در پیش داریم»، گفت: ما در سایر امور نیز تحمل ظلم و زور گویی را نداریم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم تحت فشار از منافع خودمان بگذریم و این پیروزی‌ها به صورت مداوم در سطح منطقه و بین‌الملل برای کشور ما پیش می‌آید.

امیر نصیر زاده با اشاره به شکست‌های پی در پی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: کشورمان در روزها و ماه‌های اخیر پیروزی‌های بسیار خوبی را به دست آورده است و آنهایی که فکر می‌کردند شورای امنیت و سازمان ملل تحت امر آنهاست این روزها شکست‌های متعددی را تجربه می‌کنند و این پیروزی‌ها، خرمشهرها و پیروزی‌هایی است که پشت سر هم برای ملت ایران به دست می‌آید.

وی تاکید کرد: در سطح منطقه و کشورهایی که با ما هم همراه هستند نیز می‌بینیم که موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند؛ به عنوان مثال عدم موفقیت گروه‌های تروریستی و حامیانشان در سوریه خود یک آزاد سازی خرمشهر بود، اینها خرمشهرهایی است که به طور مداوم توسط مقاومت ملت ما و آزادی خواهان جهان در حال فتح است.

27219

کد خبر 1437702

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی تجهیزات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم