Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:30:20 GMT

کمیسیون صنایع صلاحیت رزم حسینی را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۵۷۰

کمیسیون صنایع صلاحیت رزم حسینی را تأیید کرد

به گزارش افکارنیوز،

 حجت‌الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به ارائه گزارشی از جلسات کمیسیون صنایع و معادن و جمع‌بندی انجام شده پرداخت.

 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: درباره مدرک تحصیلی طی نامه‌ای از وزارت علوم استعلام صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی را در سوابق خود ارائه کرده که طبق استعلام صورت گرفته این مدرک مورد تأیید است.

وی افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون صنایع برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت صمت با اسناد بالادستی ۳۸ درصد تطبیق دارد و منطبق است و ۵۰ درصد موارد همسو با قوانین است و ۹ درصد به احکام برنامه توجه نشده است.

فیروزی گفت: بعد از برگزاری جلسات متعدد و طرح سوالات در ابعاد شخصی و فنی و مدیریتی و استماع دیدگاه‌ها نتیجه آن شد که صلاحیت ایشان برای تصدی وزارت صمت مورد تأیید قرار گرفت. البته ایشان باید نکاتی را در دوران وزارت خود مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به وضعیت صنعت و معدن و تأثیر پیشرفت آن در تولید ناخالص ملی و اشتغالزایی تصریح کرد:‌ لازم است اقداماتی برای بهبود وضعیت کسب و کار، تأمین کالاها و توزیع عادلانه آن و بهبود وضعیت معیشتی مردم صورت گیرد. نوسان قیمت کالاها آسیب‌زا بوده و باید فکری برای آن کرد.

فیروزی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت صنایع و ارتقای آن گفت:‌ لازم است شبکه توزیع کالاها اصلاح شده و سامان یابد. همچنین از ظرفیت جوانان و نخبگان بهره گرفته و با فساد هم مبارزه شود.

 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر لزوم استفاده از ظرفیت بورس کالا و هدایت نقدینگی اشاره و اظهار کرد: باید وزارت صمت در راستای بهبود محیط کسب و کار و ارتقای وضعیت تولیدکنندگان و صادرکنندگان برنامه‌ریزی داشته و توزیع کالاها شفاف شده و همچنین در راستای ارتقای جهش تولید حرکت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس صلاحیت وزارت صمت صلاحیت کمیسیون صنایع وزارت صمت رزم حسینی کمیسیون صنایع و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از عملکرد شستا و اتاق بازرگانی را تشریح کرد و گفت که این ۲ گزارش در جلسه علنی قرائت خواهد شد. - اخبار سیاسی -

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی  «شستا»و عملکرد اتاق بازرگانی در مجلس ، اظهار کرد:اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه اخیر خود که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد گزارش اولیه تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی را مورد بررسی و استماع قرار دادند.

وی در همین راستا افزود: پیرو قرائت دو گزارش فوق، برخی سوالات از سوی نمایندگان مطرح شد، از این رو تصمیم گیری درباره این دو گزارش به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:  احتمالا گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در سال جدید همزمان با آغاز مجدد جلسات علنی مجلس قرائت خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد
  • سوءاستفاده مشتریان خارجی از وضعیت فروش نفت ایران