Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت علیرضا رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفت.

علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت، گفت: رزم حسینی جهادی است نه جناحی. رزم حسینی پشت میز بشین نیست و همواره آن سوی میز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه کلیپی از اظهارات شهید حاج قاسم سلیمانی درباره رزم حسینی در صحن مجلس پخش کرد که این مسئله موجب اعتراض برخی از نمایندگان شد و فریاد آنان بلند شد.

عباس گودرزی، نماینده بروجرد بیش از دیگر نمایندگان اعتراض خود را در این باره مطرح کرد و با فریادهای پی در پی از نمایندگان موافق با رزم حسینی خواست که از حاج قاسم هزینه نکنند.

کد خبر 5035785 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس گودرزی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی صحن مجلس قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف سعید خطیب زاده برجام حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود

سید مجتبی حسینی گفت: پیگیری و مطالبه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در پرواز‌ها به منظور رفاه حال مردم استان همچنان در دستور کار استان قرار دارد.

او گفت: بر خلاف برخی اتفاقات که در سال گذشته رقم خورد و موجب شد هزینه‌های هنگفتی را استان همدان متحمل شود امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم برقرار شدن پرواز‌های فرودگاه همدان برای سفر حج هیچ گونه هزینه مالی را برای استان به دنبال نداشته باشد.

مقام ارشد اقتصادی استان گفت: پیگیری ایجاد خطوط پروازی به مقصد تهران، مشهد، نجف اشرف و کیش از فرودگاه همدان نیز در راستای تحقق وعده خدمت‌رسانی دولت سیزدهم به مردم همدان در دستور کار قرار دارد.

حسینی با بیان اینکه مردم همدان علاقه‌مند به زیارت بوده و از پرواز‌های زیارتی استقبال می‌کنند، گفت: با هماهنگی‌های لازم می‌توان از ظرفیت فرودگاه همدان برای انجام پرواز‌ها به عتبات عالیات و مقاصد زیارتی استفاده ویژه را با هدف خدمت‌رسانی به مردم همدان و حتی استان‌های همجوار به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • موافقان و مخالفان تشدید مجازات سرقت زیر ۲۰ میلیون چه گفتند؟
  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود
  • مجلس مصوبه‌ای در مورد اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!