Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@11:25:37 GMT

آخرین تلاش برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۶۰۷

آخرین تلاش برای یافتن جوان گمشده در جنگل کردکوی

به گزارش «تابناک»، ابراهیم قدمنان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جوان ۳۶ ساله کردکویی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت. او طی تماسی که ساعت ۱۸ با شاگرد مغازه‌اش داشته، گفته بود که نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه دیگر به مغازه برمی‌گردد. بعد گذشت این زمان او به مغازه مراجعه نکرد و همزمان موبایل او نیز خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از آنکه این جوان به مغازه و خانه مراجعه نکرد، خانواده نگران او می‌شوند و با مراجعه به جنگل متوجه پارک خودرو او در کنار جاده می‌شوند اما از خود معین خبری نبود. بلافاصله موضوع را به نیروی انتظامی و امدادی اطلاع می‌دهند.

فرماندار کردکوی بیان کرد: از زمان اعلام مفقود شدن این جوان تاکنون به‌صورت مداوم طی ۱۳ روز گروه‌های کوهنوردی و امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان را برای یافتن او بسیج کردیم که متأسفانه اثری از او به دست نیامد و جستجوها بی‌نتیجه ماند.

قدمنان تصریح کرد: طی این مدت که تعداد نیروها گاه به ۱۰۰ نفر هم می‌رسید، مسیر هتل جهان‌نما تا روستای درازنو به شعاع ۲۰۰ متر در دو طرف جاده و در بعضی نقاط تا شعاع بیشتر حتی در داخل دره‌های با شیب بسیار تند با استفاده از طناب جستجو شد.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته شورای تامین شهرستان در این خصوص، گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا یک بار دیگر با همه امکانات و تجهیزات با به‌کارگیری نیروهای امدادگر و کوهنورد شهرستان و استان عملیات جستجو برای یافتن این جوان مفقود شده در سطح جنگل‌های کردکوی انجام گیرد.

فرماندار کردکوی خاطرنشان کرد: سناریوهای دیگر از طریق نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در دست پیگیری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب استان گلستان کردکوی جنگل جوان مفقود شده معین شریفی مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرهنگ محمدرضا نجارزاده، گفت: در پي اعلام ربايش دو پسر 35 و 23ساله در يکي از روستاهاي شهرستان رودبارجنوب و با حضور ماموران پليس آگاهي در محل مشخص شد چند نفر با تهديد دو پسر جوان را از محدوده يک دامداري ربوده و به محل نامعلومي منتقل کرده‌اند.
 
وي افزود: در اين راستا با اجراي طرح مهار و اعلام موضوع به تمامي واحد هاي گشت انتظامي در نهايت با انجام کار اطلاعاتي و استفاده از ظرفيت ريش سفيدان و معتمدين محلي، افرادي که اقدام به ربودن اين دو نفرکرده بودند عرصه را بر خود تنگ ديده و افراد ربوده شده را کمتر از 2 ساعت آزاد کردند.
 
سرپرست انتظامي شهرستان رودبارجنوب علت اين عمل مجرمانه را اختلاف شخصي بين چند جوان ذکر و بيان کرد: پيجويي هاي لازم براي شناسايي دقيق تر و دستگيري عاملان اين آدم ربايي در دست انجام است.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان جاسکی در گودال آب
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان