Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان از پذیرش دانشجو در رشته آموزش علوم تجربی در دوره کارشناسی پیوسته این دانشگاه برای نخستین بار در سال جاری خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری دفتر برنامه­‌ریزی درسی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان متقاضی ورود به این دانشگاه می‌توانند در صورت تمایل در رشته­ آموزش علوم تجربی ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنیفر، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره ظرفیت‌سازی و ساماندهی نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: با توجه به ماموریت این دانشگاه رییس مرکز برنامه­‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره ابلاغ عناوین رشته­‌های جدید تربیت معلم و بر اساس نمایه برنامه‌های عملیاتی دانشگاه، راهکار شماره (4) تولید و بازنگری برنامه­‌های درسی، برنامه درسی رشته آموزش علوم تجربی دوره کارشناسی پیوسته و برنامه درسی آموزش هنر دوره کارشناسی پیوسته مصوب گروه هماهنگی برنامه­‌ریزی تربیت معلم و کمیسیون برنامه­‌ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه فرهنگیان برای نخستین بار در سال تحصیلی جاری دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در پایان از افزایش رشته‌های این دانشگاه از رقم 16 به 17 سخن گفت و اظهار کرد: بر اساس این اقدام مهم و با توجه به رشته­‌های تدوین شده، طی سال آتی رشته­‌های آموزش دانش­‌آموزان با نیازهای ویژه، آموزش کار و فناوری، آموزش اقتصاد و کارآفرینی، آموزش مطالعات اجتماعی، آموزش مطالعات دینی، آموزش جامعه شناسی و مربی امور تربیتی نیز به مجموعه رشته­‌های دانشگاه فرهنگیان اضافه خواهد شد.  

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1074310 برچسب‌ها دانشگاه فرهنگیان حسین خنیفر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان حسین خنیفر دانشگاه فرهنگیان آموزش علوم تجربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقر طاهری نیا معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳، در حاشیه بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری کرمان گفت: در آزمون سراسری امسال تعداد ۱۱۵۲۰۰۰ داوطلب شامل ۶۳ درصد خانم‌ها و ۳۷ درصد آقایان شرکت کرده‌اند که در استان کرمان نیز این نسبت بین داوطلبان خانم‌ها و آقایان چشمگیر و ۶۵ به ۳۵ درصد است.

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی افزود: بیشترین داوطلب در گروه آزمایشی علوم‌تجربی با ۳۳۵۰۰۰ و در رتبه دوم، گروه آزمایشی علوم‌انسانی ۲۵۰۰۰۰ داوطلب داشته‌اند و با اختلاف قابل‌توجه در رتبه‌های بعدی گروه آزمایشی هنر، گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هستند؛ بنابراین ضرورت دارد برای این فاصله قابل‌ملاحظه بین گروه‌ها تأمل نمود و راهکار‌هایی ارائه گردد.

 طاهری‌نیا ادامه داد: امروز هم‌زمان با آزمون سراسری، آزمون اختصاصی دانشجو - معلمان نیز برگزار می‌شود که یک آزمون اختصاصی با دفترچه و شرایط پذیرش جداگانه است.

وی تصریح کرد: آزمون سراسری امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار با ضریب اطمینان بیشتری در حال برگزاری است و اقداماتی که به لحاظ فنی، تخصصی، مدیریتی و فرایندی انجام شده است، زمینه ایجاد امنیت و سلامت بیش‌ازپیش آزمون سراسری را فراهم کرده است.

طاهری نیا در پایان بیان کرد: مرحله دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیر‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود