Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: کرونا تمام نشده و تا زمانی که واکسن کشف نشود تمام پروتکل‌ها را اجرا خواهیم کرد تا مردم کمترین اسیب را ببینند.
وی ادامه داد: گلستان موقعیتی بی‌نظیر در زوایای مختلف دارد و از ظرفیت بالایی در توسعه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گلستان از نظر امنیتی آرام‌ترین استان ایران است و حتی از نظر درمانی هم استان گلستان دارای ظرفیت‌های مختلفی است و تفاوت‌ها باعث شده رعایت پروتکل‌ها را برای ما کمی سخت کند.
استاندار گلستان تصریح کرد: وجود همه اقوام در گلستان و ترددها باعث شد در اسفندماه به پیک یک هزار‌ و ۳۰۰ بستری در استان رسیدیم اما خوشبختانه با اقدامات انجام شده کمترین میزان فوتی را نسبت به بستری‌ها داشتیم.
حق‌شناس گفت: روحانیون معظم به معنی واقعی رعایت و همراهی دستورات را داشتند و هر تصمیمی را که ستاد مصوب کرد اجرایی کردند و تمام علمای اهل سنت به معنی واقعی تصمیمات را اجرایی کردند.
وی اضافه کرد: اصناف در گلستان خودشان برای تعطیلی پیش‌قدم شدند و اولین تعطیلی‌ها در گلستان با پیشنهاد خود اصناف بود و شورای تامین اتان گلستان با جدیت پای کار بوده است.
استاندار گلستان بیان کرد: مدارس استان گلستان یک هفته قبل از همه استان‌ها تعطیل شد و فاضله‌گذاری اجتماعی که امروز اجرایی می‌شود گلستان در اجرای آن پیشقدم بود.
حق‌شناس تاکید کرد: اصحاب رسانه در استان گلستان بیشترین و بهترین همکاری را با ما داشتند و اطلاع‌رسانی بسیار عالی را در این عرصه داشتند که بخش مهمی بود.
وی اضافه کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ساخت پنج بیمارستان اما در تامین سخت‌افزار بخصوص در شرق استان گلستان با مشکل جدی مواجه هستیم و یک عقب ماندگی تاریخی در بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار بهداشت و درمان داریم.
استاندار گلستان تاکید کرد: در تمام بیمارستان‌های استان حاضر شدم و با وجود اینکه خستگی را در چشمان این عزیزان می‌بینم اما عاشقانه به مردم خدمت می‌کنند.
حق‌شناس گفت: در اسفندماه بسیج در شهر و یک هزار دهیار در روستاها بلافاصله ضدعفونی‌ها را با قدرت انجام دادند و بیش از ۵۰ درصد مدارس ما امروز هر روز بازدید می‌شود وتمام مدارس قبل از آغاز مدارس ضدعفونی شد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان وزیر بهداشت گرگان بیمارستان استان گلستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به تشرف یکهزار و 980 نفر زائر امسال از استان به سرزمین وحی گفت: این زائران

در قالب ۱۵ کاروان اواسط خرداد ماه از فرودگاه ارومیه عازم سرزمین وحی خواهند شد.

حق شناس، با بیان اینکه طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته اعزام زائران این استان به مکه مکرمه آینده انجام می‌شود، افزود: ظرفیت اعزامی برای کاروانهای حج تمتع در استان، یک هزار و ۹۸۰ نفر است که درحال حاضریکهزار و ۹۶۰ نفر مجوز اعزام را برای شرکت در مناسک حج تمتع دریافت کرده‌اند.

وی اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته، کاروانهای اعزامی از آذربایجان‌غربی، به اصطلاح مدینه بعد بوده و پس از انجام مناسک حج در مکه مکرمه، به مدینه منوره مشرف خواهند شد.

حق شناس گفت: با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته و پس از اعلام اولویتهای مربوط به حج تمتع امسال، ثبت نام در کاروانها توسط خود حجاج انجام شده و اقدامات تشخیصی درخصوص مشکلات جسمانی حجاج به صورت کامل انجام شده است.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر پزشکان و مراکز درمانی مختلف با سازمان حج همکاری دارند تا معاینه های لازم را در خصوص وضعیت جسمانی حجاج اعزامی انجام دهند.

حق شناس اظهارکرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده، زائران آذربایجان‌غربی در اواسط خرداد ماه آینده از فرودگاه ارومیه به سمت جده و سرزمین وحی مشرف خواهند شد و پروازهای بازگشت نیز از مدینه به ارومیه صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی شده که زائران اعزامی از آذربایجان‌غربی حدود ۳۰ تا ۳۵ روز در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور داشته باشند.

حق شناس افزود: روند آموزشی حجاج از هفته های گذشته آغاز شده و زائران در دوره هایی که تمهید شده،حضور می یابند تا روند انجام مناسک، موارد مورد نیاز در عربستان و همچنین ضرورت های زیارت و حضور در سرزمین وحی را فرا بگیرند.

دیگر خبرها

  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • مولدسازی وقف در گلستان؛ نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در مرکز استان افتتاح شد
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است