Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@15:09:30 GMT

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی سیریک

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۹۱۴

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی سیریک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک، از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در فرمانداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مصطفی کریمی زاده  دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سیریک به قرائت دستور کار جلسه شامل بررسی وضعیت پرداخت نیم درصد شهرداری ها در سال 99 ، ارائه راهکار مناسب توسط اعضاء در خصوص خدمت رسانی به روستاهای دور از مرکز و بررسی مسایل و مشکلات مربوط به کتابخانه ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه یونس طاهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیریک، برنامه های هفت ماهه کتاب و کتاب خوانی و فعالیت های فرهنگی اداره کتابخانه عمومی پس از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی را  تشریح و خواستار همکاری و تعامل تمامی ادارات در جهت توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی شد.

در پایان علم عباسی معاون فرماندار و رئیس جلسه  بیان کرد: لازم است آمار دقیقی از دانشجویان شهرستان داشته تا بتوان به نحو مطلوب به قشر پژوهشگر کمک کرد.

وی افزود : اداره کتابخانه های عمومی در مدارس ، دانشگاه ها و روستاهای دور از مرکز شهرستان حضور بیشتر و پررنگ تر داشته باشد و شهرداری ها بدهی نیم درصد کتابخانه ها را به صورت منظم پرداخت نمایند و به حساب انجمن ها واریز کنند.

معاون فرماندار سیریک بیان کرد: بخشداری بخش مرکزی،اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت راه اندازی کتابخانه در روستای سرزه اقدام کنند زیرا با ایجاد کتابخانه در روستای پرجمعیت سرزه ،مشکل مطالعه منطقه پشت کوه برطرف می شود.

وی تاکید کرد : همه  مدیران و مسولان موظف هستند تا با استفاده از ظرفیت های موجود جهت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انجمن کتابخانه عمومی کتابخانه های عمومی اداره کتابخانه کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه

جمال برفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی و همچنین در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه در روز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

وی افزود: این برنامه به ابتکار و همت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن نقاشان معاصر به فاصله یک روز از پیروزی و پاسخ غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم متجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه اسلام طراحی و اجرا گردید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این برنامه مورد استقبال و توجه بسیار خوب شهروندان قرار گرفت و همچنین به صورت همزمان و زنده از طریق شبکه سراسری خبر و شبکه استانی زاگرس قرار گرفت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد ادای دین، تقدیر و تشکر هنرمندان از پاسخ کوبنده سپاه اسلام به رژیم منحوس صهیونیستی و نشر ارزشهای مقاومت و خلق آثار هنری و روایت مظلومیت ملت مظلوم غزه بود.

برفی خاطرنشان کرد: ادامه کارگاه و نمایشگاه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در طبقات ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079473

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه