Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صمت فعالیت‌های مشکوک زیادی در زمینه اقتصادی دارد.

 محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت ، گفت: هیچ ایرادی به رزم‌حسینی درباره حضورش در جبهه وارد نیست اما تقاضای بنده از موافقان وی آن است که لطفاً از نام سردار سلیمانی در این زمینه استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوال ما از رزم‌حسینی آن است که چرا از کشور خارج شده و طی سالیان متوالی، کار واردات را انجام داده است؟ درواقع کار وی وارد کردن دستگاه‌های دست‌دوم به کشور بوده و از این جهت لطمه‌های زیادی به کشور زده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: رزم‌حسینی تنها سابقه خود را بیزینس بودن مطرح کرده که دیدیم چه آسیب‌هایی را به تولید کشور زده اما وی سابقه‌ای در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت ندارد.

فرهنگی تأکید کرد: رزم‌حسینی مهارت‌هایی که مربوط به مدیران عالی است، ندارد.  هر آنچه از او دیدیم در حد یک مدیر میانی یا استاندار است و وی صلاحیت پذیرش وزارت صمت را ندارد.

وی متذکر شد: زمانی که درباره خرید تضمینی یا ذخایر استراتژیک از رزم‌حسینی سوال می‌شود، وی راهکار روشنی ارائه نمی‌کند و قطعاً نمی‌تواند تحولی را در این وزارتخانه ایجاد کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رزم‌حسینی فعالیت‌های مشکوک زیادی در زمینه اقتصادی دارد به گونه‌ای که برای یک شرکت صوری وام‌های چند میلیون یورویی و دهها میلیاردی گرفته و سپس این شرکت‌های صوری را با قیمتی گزاف به یک شرکت دولتی فروخته است.

فرهنگی با بیان اینکه ما در سوابق رزم‌حسینی اقدامات قابل توجهی را مشاهده نکردیم، گفت: تمام سوابق وی مربوط به واردات به کشور بوده، عملاً وی تولید داخلی را به خاک سیاه کشانده و با این شرایط جای تأسف دارد که رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفته است که اگر ما چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، باید تائید کنند درحالی‌که این‌چنین نیست و نمایندگان حق رأی دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس وزیر پیشنهادی صمت رزم حسینی فرهنگی وزیر پیشنهادی صمت رزم حسینی مجلس شورای اسلامی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در یک مقاله اردو زبان با عنوان «نتایج و پیامد‌های عملیات وعده صادق» نوشت: عملیات وعده صادق حق طبیعی و پاسخی شایسته از سوی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در جریان حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران است که کاملا با منشور سازمان ملل درباره حق دفاع از خود برای کشور‌ها در برابر تهاجم خارجی مطابقت دارد.
قدومی با بیان اینکه بی توجهی و سیاست دوگانه غرب در قبال حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق باعث شد تهران تصمیم قاطع برای پاسخ به این تهاجم بگیرد، افزود: محکومیت اقدام قانونی و مشروع ایران از سوی کشور‌های غربی درحالیکه تمامی آنها در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند، بسیار شرم آور است.
نماینده حماس با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین این عملیات جمهوری اسلامی ایران را حق قانونی و اصولی این کشور می‌داند اظهار داشت: پس از این عملیات موفق و به موقع می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران برای ادامه راه طوفان الاقصی گامی رو به جلو برداشته و به تمامی شک و ترید‌ها بابت مجازات قطعی رژیم صهیونسیتی به علت جنایت ضد انسانی در غزه پایان داده است.
خالد قدومی در ادامه این مقاله حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی توسط یک کشور مسلمان برای اولین بار، ترس آشکار آمریکا برای حمایت از هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران توسط رژیم صهیونیستی، نمایش توان بالقوه نظامی و موشکی ایران برای جهان و تبدیل رویکرد مسالمت جبهه مقاومت اسلامی بر علیه قدرت‌های استکباری را از مهمترین دستاورد‌های عملیات «وعده صادق» عنوان کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است