Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس از توزیع ۲۸۲ تن کالاهای اساسی تنظیم بازار ویژه نذورات و هیئت مذهبی در ماه صفر خبر داد. - اخبار استانها -

حامد سوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس اظهار داشت: برای تامین کالاهای اساسی ویژه نذورات و هیئت‌های مذهبی در ماه صفر اقلام مورد نیاز از قبیل برنج، گوشت، روغن، شکر و مرغ جذب و در تمامی نقاط سطح شهرستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس بیان داشت: با توجه به نوسانات ارزی و هزینه‌های تولیدی کالاهای اساسی با افزایش قیمت روبه‌رو هستند اما با جذب این کالاها با مصوب نرخ دولتی تنظیم بازار به مردم و هیئت‌های مذهبی عرضه می‌شود. 

وی در ادامه گفت: مقدار 142 تن شکر تنظیم بازار ویژه خانوار، صنوف و صنایع دولتی جذب شده و قیمت مصوب هر کیلوگرم بسته بندی شده 8 هزار و 700 تومان است.

صف کشتی‌ها در هاب غلات ایران/ ورود 129 کشتی کالای اساسی به بندر امام خمینی (ره)تسهیل ترخیص کالاها از گمرکات کشور/ تأمین ارز برای 3.5میلیون تن کالای اساسیپرداخت ماهانه 40 یا 120 هزار تومان به هر نفر با تصویب طرح تامین کالای اساسی

سوریان افزود: مقدار 60 تن روغن نباتی، 50 تن مرغ منجمد کیلویی 13 هزار و 900 تومان، 150 تن گوشت منجمد با قیمت کیلویی 57 هزار تومان و 15 تن برنج کیلویی 15 هزار تومان ویژه ماه صفر برای نذورات در شهرستان پردیس در حال توزیع است. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس تصریح کرد: برای تسریع در خدمت‌رسانی به مردم در فاز 8 که یکی از فازهای جدید شهرستان پردیس است مکانی را برای عرضه کالاهای تنظیم بازار جانمایی کرده‌ایم و با راه‌اندازی این مکان دسترسی مردم به کالاهای تنظیم بازار آسان‌تر خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: برای تامین کالاهای تنظیم بازار در شهرستان پردیس کمبودی نداشته و در حال حاضر تمامی انبارهای شهرستان پر و کامل است. 

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی شهرستان پردیس تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن این کالاها تخلف است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالاهای اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالاهای اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالاهای اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897151

دیگر خبرها

  • ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید
  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو