Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، البته نهادهای مرتبط با فوتبال، به‌ویژه فدراسیون و از آن مهم‌تر وزارت ورزش نیز شاید بدشان نیاید که سرگرمی تازه‌ای برای مخاطبان این رشته ورزشی به وجود بیاورند تا حواس‌ها از واقعه تلخی که فوتبال ایران را آزرده‌خاطر کرده، پرت شود. بر کسی پوشیده نیست که داستان غرامت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران رنگ باخته است؛ این موضوع بسته به دلارهای بی‌حساب‌و‌کتابی که احتمالا باید به حساب مرد بلژیکی ریخته شود، آن‌قدر حساس و بغرنج است که اگر کمر فدراسیون را نشکند، آن را به مرز ورشکستی می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آنهایی که اتفاق بزرگ‌تر را فراموش کرده و این روزها دلخوش به سرگرمی‌های کوچک‌تر شده‌اند، بد نیست یادآوری شود که مارک ویلموتس برای همکاری نزدیک به شش‌ماهه‌اش با فدراسیون فوتبال ایران، درخواست غرامت 6.2 میلیون یورویی کرده است. این رقم منهای دو میلیون یورویی است که فدراسیون فوتبال از «شستا» قرض گرفت و در ترکیه به حساب این مربی واریز کرد. حالا ویلموتس برای همکاری کوتاه‌مدتش با ایران، دو میلیون گرفته و 6.2 میلیون یوروی دیگر هم تقاضا کرده است.

اگرچه فدراسیون فوتبال ایران روزهای نخست بعد از قطع همکاری می‌گفت که درخواست غرامت ویلموتس در فیفا راه به جایی نمی‌برد و این مربی زبان انگلیسی را چندان مسلط نبوده و بندهای قرارداد را به‌درستی نخوانده، ولی طولی نکشید که فیفا رأی خود درباره این پرونده را صادر کرد و مهر تأییدی بر ادعای مارک ویلموتس زد؛ مهری که البته تأییدی بر تفکرات غلط مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بود.

با صدور رأی فیفا، به‌ناگاه شور زائدالوصفی به راه افتاد که گویی قرار است در یک هفته، فرد یا افرادی را که چنین قرارداد ننگینی با مرد بلژیکی بسته‌اند، به سزای عملشان برسانند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد! قوه قضائیه پیشگام شد و در همکاری با نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی خواست مسببان عقد این قرارداد خیلی سریع معرفی و در صورت قصور جریمه شوند. با معرفی هشت نفر مقصر به دادگاه که گفته شد همگی از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران بودند، به نظر می‌رسید عزم قوه قضائیه جدی است و می‌تواند در زمان کوتاهی به پرسش‌های بی‌پاسخ زیادی درباره قرارداد مبهم ویلموتس پاسخ دهد. هم‌زمان با قوه قضائیه، نمایندگان مجلس و دو کمیسیون اصل 90 و اعضای فراکسیون ورزش مجلس نیز دست به کار شدند و با کشاندن وزیر ورزش و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به مجلس، آنها را مورد بازخواست قرار دادند. ادعای نمایندگان مجلس هم به‌گونه‌ای بود که حق عظیمی از مردم تضییع شده و باید سریع، قاطع و شفاف درباره پرونده ویلموتس و ابهاماتش روشنگری شود. کار در رقابت بین قوه قضائیه و نمایندگان مجلس چنان شدت گرفته بود که سخنگوی قوه قضائیه در کنفرانس خبری رسمی از نمایندگان خواست رسیدگی به پرونده ویلموتس را به اسم خودشان نزنند؛ چون این نهاد اولین و جدی‌ترین نهادی است که قرار است با مقصران پرونده ویلموتس برخورد کند.

در شرایطی که نزدیک به یک هفته این شور بی‌انتها بین مسئولان رده‌بالا شکل گرفته بود، به‌ناگاه نامه‌ای از فیفا و البته کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون ارسال شد که «شنیده‌ایم از قوای دیگر در امور فدراسیون نسبت به قرارداد ویلموتس ورود کرده‌اند!». فیفا رسما هشدار داده بود اگر این رویه ادامه داشته باشد، فوتبال ایران را تعلیق می‌کند.

مسئولانی که پرونده مقصران قرارداد ویلموتس را دنبال می‌کردند، می‌گفتند از «داخل» به فیفا راپورت داده‌اند تا خودشان مصون بمانند و این موضوع نمی‌تواند خللی در امور رسیدگی ایجاد کند. با وجود چنین ادعایی، شور به‌وجود‌آمده به همان سرعتی که شکل گرفته بود، فروکش کرد! حالا دیگر سخنگوی قوه قضائیه از روند پیگیری پرونده ویلموتس صحبت ملموسی نمی‌کند و نمایندگان بی‌شمار مجلس هم که می‌گفتند چنین و چنان می‌کنیم، روزه سکوت گرفته‌اند؛ البته به‌جز یکی، دو نفرشان که هنوز هم در گفت‌وگو با رسانه‌ها از تلاش برای به‌انجام‌رساندن چنین پرونده‌ای حرف می‌زنند.

شاید «نرمش» قوه قضائیه و «سکوت» نمایندگان مجلس در این مقطع، استراتژیک و برای رهایی از تعلیق فدراسیون فوتبال ایران باشد؛ ولی آن نرمش و این سکوت به نظر می‌رسد حق را هم به فیفا می‌دهد و هم به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران! ماجرا از این قرار است که ورود نهادهای نظارتی به پرونده ویلموتس به دلیل فساد احتمالی رخ‌داده در این قرارداد و احتمالا ذی‌نفع‌بودن عده‌ای خاص است. از آنجا که کمیته‌های انضباطی، اخلاقی و استیناف فدراسیون فوتبال ایران مستقل نیستند و چسبیده به اعضای فدراسیون فوتبال هستند، نهادی بیرون از فدراسیون فوتبال باید به این فساد رسیدگی کند؛ شبیه کاری که دیگر کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی برای پاک‌سازی فوتبالشان انجام دادند. توضیح این موضوع برای فیفا که خودش به مستقل‌نبودن کمیته‌های انضباطی و استیناف در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران گیر داده، نباید کار دشواری باشد؛ البته نمایندگان مجلس هم به این موضوع اشاره می‌کنند و می‌گویند قرار نیست دخالتی در امور فدراسیون داشته باشند و بیشتر در پی رسیدگی به فساد احتمالی و رخ‌داده در این پروندهستند. با‌این‌حال چنین ادعایی با سکوت سنگینی که درباره پرونده ویلموتس از سوی نهادهای نظارتی شکل گرفته، هم‌خوانی ندارد؛ به عبارت دیگر، اگر قوه قضائیه و نمایندگان مجلس اعتقاد دارند کارشان نه دخالت بلکه شفاف‌سازی درباره فسادهای احتمالی است، دلیلی برای سکوت و درخفا پیش‌‌بردن امور نیست؛ چه‌بسا اگر چنین سیاستی در پیش گرفته شده باشد، یحتمل از میزان فشار برای زودتر مشخص‌شدن نتیجه این پرونده هم کاسته می‌شود. پس اگر همان‌طور‌که ادعا می‌کنند قصدی برای دخالت در امور فدراسیون فوتبال نیست، باید این پرونده دوباره روی میز بیاید و بالاتر از هر موضوع ورزشی دیگر و با همان شور اولیه، در اولویت قرار گیرد تا اگر قصوری شده، مشخص شود و جلوی زیان‌های ثانویه را بگیرد. اگر هم این سکوت دلیل غیر‌استراتژیک دارد، به آن معنی است که حق با فیفا و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران است و نهادهای دیگر حق رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس و بی‌شمار ابهاماتش را ندارند. اگر هم چنین است (که هرگز چنین نیست)، بهتر است شفاف عنوان شود تا مخاطبان فوتبال، همان افرادی که منتظر هستند تا مقصران به سزای عملشان برسند، انتظار بیهوده نکشند و به همان اخبار روزمره‌شان بپردازند تا متوجه شوند بالاخره بازیکن مورد علاقه‌شان از تیم جدا می‌شود یا ماندگار است.

پربیننده ترین شوت چهار میلیون دلاری طارمی واکنش جادوگر به برد پرسپولیس +عکس ادامه بحران در استقلال بعد از حذف از آسیا چهار بازیکن استقلال به تهران باز نمی‌گردند شجاع خلیل‌زاده به بیمارستان منتقل شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ایران فیفا سرمربی فوتبال مارک ویلموتس قرارداد ویلموتس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت فدراسیون فوتبال ایران پرونده ویلموتس نمایندگان مجلس مارک ویلموتس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایران رادیاتور برندی نام آشنا و معتبر است که تولید کننده محصولاتی مانند انواع کولرگازی، رادیاتور، پکیج و… است. بیشتر مردم با آمدن نام ایران رادیاتور، یاد خرس عروسکی مهربان یعنی عمو یادگار و شعار تبلیغاتی آن با عنوان پشتم گرمه برایشان تداعی می‌شود؛ اما باید بدانیم که چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ پشت پرده تبلیغات جالب این برند، سال‌ها زحمت و تلاش نیروی کار متخصص ایران نهفته است.

تلاش‌های مستمر، قرارداد با شرکت‌های معتبر اروپایی و… دست به دست هم دادند تا گروه صنعتی ایران رادیاتور به خوبی بتواند به نیاز مصرف کنندگان ایرانی در زمینه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی پاسخ دهد. مسلماً این تمام ماجرا نیست و باید بررسی شود که چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به این پرسش مهم به طور کامل پاسخ دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟

شرکت ایران رادیاتور یک شرکت تولید کننده سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله پکیج دیواری، رادیاتور و اسپلیت است که با داشتن کارخانه‌های متعدد و بیش از ۴۰ سال فعالیت به یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین واحدهای تولیدی در ایران و خاورمیانه تبدیل شده است. درواقع، این گروه صنعتی موفق در سال ۱۳۵۸ به دلیل اینکه در داخل کشور ما تخصص صنعت ریخته گری برای تولید رادیاتورهای آلومینیومی وجود نداشتن و این دستگاه از کشور اروپا به کشور ما وارد می‌شد؛ اما یک سال بعد این مجموعه نخستین محصول رادیاتور آلومینیومی داخلی را به بازار داخلی عرضه کرد.

این تنها بخشی از تاریخچه پربها برند ایران رادیاتور است؛ اما برای اینکه به طور کامل با دلایل ریز و درشت مبنی براینکه چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ آشنا شویم، بهتر است همچنان این مطلب را دنبال کرده و همراه ما باشید.

ایران رادیاتور؛ تولید کننده رادیاتورهای با کیفیت

ایران رادیاتور برندی نام آشنا است که کیفیت محصولات تولید شده آن زبان زد خاص و عام است. رادیاتورهای این برند و تمامی محصولات تولید شده آن، به کمک دستگاه‌های تمام اتوماتیک و مواد اولیه ساخته شده است که نتیجه آن افزایش کیفیت و کارایی و در نتیجه افزایش محبوبیت خود در بین عموم شده است. فقط باید توجه داشته باشید که استفاده از مواد اولیه مرغوب در تعیین قیمت رادیاتور ایران رادیاتور تاثیر به سزایی دارد. البته تعداد پره‌ها و ابعاد رادیاتور نیز در این امر نقش آفرینی می‌کند؛ اما با این وجود هم می‌توان گفت در قبال دریافت و خرید رادیاتور باکیفیت به همراه کارایی بالا، هزینه‌ای به صرفه بابت آن پرداخت می‌شود.

ایران رادیاتور؛ ریخته‌گری آلومینیوم در قالب‌های تحت فشار

تا اینجا با برخی از علت‌هایی که در پاسخ سوال چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ آشنا شدیم. در این بخش به یکی از مهم‌ترین علل این محبوبیت می‌پردازیم. رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور با استفاده از فرآیند تولید دایکست در حال ساخت می‌باشد. در این فرآیند، هر پره به صورت یکپارچه و از طریق ریخته گری آلومینیوم در قالب‌های تحت فشار در حال تولید است. نتیجه این فرآیند، نه تنها دقت و کیفیت بالایی را در تولید تضمین می‌کند، بلکه محصولات نهایی را همراه با استحکام بیشتری هم عرضه می‌کند.

طی مراحل تولید، هر رادیاتور از سه مرحله تست فشار، دو مرحله تست رنگ و یک مرحله تست شعله عبور خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که هر محصول مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت بین الملل می‌باشد؛ از این رو بیشتر افرادی که نیاز به خرید رادیاتور دارند، اولین برندی که به ذهن آنها می‌رسد، برند ایران رادیاتور می‌باشد و این مسئله با محبوبیت و اثبات کیفیت محصولات ایران رادیاتور ارتباط دارد.

گارانتی ایران رادیاتور

شرکت موفق و معتبر ایران رادیاتور روی همه محصولات خود از جمله رادیاتورها گارانتی را در نظر گرفته است؛ به طوریکه، رادیاتور ایران بوتان دارای ۱۰ سال ضمانت است که می‌توان آن را از بازار خریدای نمود. از این رو، در صورت بروز و مشاهده هرگونه مشکل طی سال‌های استفاده شما از رادیاتورهای برند ایران رادیاتور، می‌توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی‌های تعریق شده بهره‌مند شوید. البته ناگفته نماند که با مشاهده برخی خرابی‌ها و آسیب دیدگی‌ها شما می‌توانید از امکان تعویض رادیاتور خود استفاده کنید. اطلاع از این شرایط یکی دیگر از پاسخ‌های سوال چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد، می‌باشد.

ابعاد رادیاتورهای ایران رادیاتور

تا اینجای این مطلب، با برخی از مهم‌ترین پاسخ‌های سوال خود مبنی بر اینکه چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ آشنا شدید. یکی دیگر از علت‌های محبوبیت رادیاتورهای برند ایران رادیاتور، ابعاد آن است که دست خریداران را برای انتخاب باز گذاشته است. رادیاتورهای ایران رادیاتور در مدل‌های مختلف و با تعداد پره‌های متفاوت از جمله رادیاتورهای ۵، ۷ و ۱۰ پره تولید شده و برای خرید در بازار موجود هستند.

این ساختار مدولار به مهندسان تأسیسات ساختمان اجاره می‌دهد تا بتوانند ترکیبات مختلف را براساس نیاز محیط و ابعاد رادیاتورهای موجود در بازار ایجاد کنند. همچنین نصابان در برخی از مواقع رادیاتورهای مختلف را با یکدیگر ادغام می‌کنند؛ برای مثال، با ترکیب رادیاتورهای ۵ پره و ۱۰ پره می‌توان یک رادیاتور ۱۵ پره ساخت. این انعطاف پذیری در ترکیب رادیاتورها اجازه می‌دهد تا رادیاتورهای مناسبی مطابق با نیازهای گرمایشی هر فضا وجود داشته باشد.

جمع بندی

حالا که می‌دانید مهم‌ترین علل و پاسخ سوال چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟ چیست، به ارزشمند بودن محصولات این برند بیش از گذشته پی برده‌اید. اگر شما هم برای منزل و فضاهای مختلف خود نیاز به رادیاتور پنلی و یا رادیاتور آلومینیومی و فولادی دارید، بهتر است هرچه سریع‌تر برای خرید محصول مورد نیاز خود اقدامات لازم را به عمل آورید.

در این راستا می‌توانید به فروشگاه معتبر ایران بوتان مراجعه کنید و لیست محصولات را به همراه مشخصات آن و همچنین به صرفه‌ترین قیمت رادیاتور ایران رادیاتور مشاهده کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر به راحتی برای خرید رادیاتور انتخابی مراحل تعریف شده را پیش ببرید تا در اولین فرصت و زمان ممکن محصول خریداری شده را از فروشگاه ایران بوتان دریافت کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6086221

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟