Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:18:38 GMT

برقراری ۴۲۷ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۰۹۷۱

برقراری ۴۲۷ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۳ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان ۴۲۷ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شده، ۱۵ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۶۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۴۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق مخروبه در جولان و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در گنجنامه و بلوار ارم بوده است، اضافه کرد:همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و ۴ مورد نجات حیوانات در شهرک فرهنگیان، استادان، شهرک الوند و میدان قائم با همت آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی با اشاره به اینکه تنهاعملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در نایب احمد صورت گرفت افزود: در این عملیات‌ها یک نفر هم با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر