Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@14:09:16 GMT

بی‌توجهی مدیریت شهری دلوار به حداقل‌ها+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۰۲۹

بی‌توجهی مدیریت شهری دلوار به حداقل‌ها+ تصاویر

با وجود اینکه شهرداری دلوار برای افراد خاص در مکان خاص آسفالت کشی کرده است، اما وقتی از سمت بوشهر و یا از سمت روستای محمد عامری وارد شهر دلوار شوید، حکایت تصادف‌های بسیار دارد که به دلیل زیرساخت های جاده‌ای مناسب بساری از جوانان این مرز و بوم را به کام مرگ کشانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان، یکی از استراتژیک ترین شهرهای استان بوشهر است، که با موقعیت فرهنگی، تجاری و گردشگری مورد توجه عام و خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهر که به زادگاه شهید رئیسعلی دلواری معروف است، در مدیریت شهری آن خلاء در اجرای مبلمان شهری و توسعه زیرساخت های مناسب در شان مردم این منطقه وجود دارد.

با وجود اینکه شهردار جدید فردی جوان و حدود ۹ ماه است معرفی و سکان مدیریت شهری دلوار را به دست دارد، اما مشکلاتی از قبیل کم توجهی به خیابان اصلی، کم توجهی به ساماندهی خرده فروشی، بی توجهی به مبلمان شهری، بی توجهی به آسفالت کوچه های خاکی و از همه مهم‌تر بی توجهی به فضای اطراف موزه شهید رئیسعلی دلواری همچنان دیده می‌شود.

با وجود اینکه شهرداری دلوار برای افراد خاص در مکان خاص آسفالت کشی کرده است، اما وقتی از سمت بوشهر و یا از سمت روستای محمد عامری وارد شهر دلوار شوید، حکایت از تصادف‌های بسیار دارد که به دلیل زیرساخت های جاده‌ای مناسب بسیاری از جوانان این مرز و بوم را به کام مرگ کشانده است.

پس از اتمام ساخت مجتمع های تجاری بسیاری از پیمانکاران مصالح‌ ساختمانی را در خیابان اصلی رها کرده و شهرداری دلوار نیز تا کنون هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی و توجه به مبلمان مجتمع‌های تجاری نشان نداده است.

نیاز است مجموعه استانداری بوشهر و دستگاه های نظارتی گذری به شهرداری دلوار داشته باشند و به مردم گزارش عملکرد مثبتی از شهرداری و شورای شهر دلوار ارائه دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری دلوار شهر دلوار بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و امینی شهرداری مشهد از آغاز فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکارهای نوین مبارزه تلفیقی با آنها برای اولین بار در کشور خبر داد. - اخبار استانها -

 محمد پذیرا  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: جوندگان از جمله موش‌ها، محیط انسانی را به طریق مختلفی تهدید کرده و علاوه بر خسارات بهداشتی و اقتصادی فراوان، میزبان یا منبع بیماری‌های متعددی هستند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده موش‌ها حدود 35 نوع بیماری مختلف از جمله هاری، طاعون، لپتوسپیروز، حصبه، یرسینیوزیس، تیفوس، تولارمی را به انسان منتقل می‌کنند که این مهم، به‌‌روزرسانی مستمر روش‌های مبارزه و شناخت پیوسته رفتار و عادات این حیوانات باهوش را می‌طلبد.

پذیرا خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر با مطالعات علمی و استفاده از روش‌های متنوع در شهر مشهد، تعداد کانون جوندگان از 60 به 8 کانون کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: فرآیند مطالعاتی شناخت تنوع گونه‌ای جوندگان آفت شهری و حاشیه شهر و ارائه راهکارهای نوین مبارزه تلفیقی با آنها به صورت ویژه برای اولین بار در مشهد آغاز شده است و با برنامه‌ریزی بلند مدت، کاهش کانون‌های جوندگان شهری و توسعه پایدار بهداشت شهری امکان‌پذیر خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با سالم‌سازی محیط و تخلیه نکردن باقیمانده مواد غذایی در معابر و جوی‌های آب، در مبارزه با این جوندگان نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان