Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:31:37 GMT

دولت نقل قول منتسب به واعظی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۱۰۷۶

دولت نقل قول منتسب به واعظی را رد کرد

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۸ مهر) مجلس شورای اسلامی یادداشت حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور را به این شرح قرائت کرد: «نقل قول از جناب آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر این‌که اگر چوپ هم به مجلس معرفی کنیم مجبورند رای دهند، اساسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیش از این محمد حسین فرهنگی در جریان مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: نقل قولی از رییس دفتر رئیس جمهور مطرح شده که وی گفته‌اند اگر چوب هم به مجلس معرفی کنیم مجبورند رأی دهند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، استاندار عصر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور به گیلان گفت: در این سفر ۱۸۶ مصوبه در قالب اجرای هزار و ۴۱۰ طرح احصاء شد و تاکنون ۸۹۵ طرح بطور کامل اجرا شده و ۵۱۵ طرح هم در حال اجرا است.
دکتر اسدالله عباسی از مجموع مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست اعتبارات ملی و وزارتخانه ایی خود را در راستای اتمام هرچه سریعتر طرح‌های باقیمانده از مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور از طریق مراجعه به وزارتخانه‌های متبوع خود پیگیری کنند.
وی همچنین از روند اجرای مولد سازی در برخی از دستگاه‌های اجرایی گیلان ابراز نارضایتی کرد وافزود: پیگیری مستمر این امر از الزاماتی ست که باید در اولویت مدیران مربوطه قرار گیرد.
استاندار در ادامه اتمام طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد وبا بیان اینکه تمامی این طرح‌ها از گذشته برای این دولت باقیمانده افزود: مردم انتظار دارند این طرح‌ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و دولت برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
موسی فکورمعاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان نیز در این نشست اعلام کرد: اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده از آزاد راه در حد فاصل منجیل تا رودبار و خط آهن رشت – کاسپین هم از طرح‌های مهم دور نخست سفر رییس جمهور به گیلان بوده که یکی پیش از آغاز سال جدید افتتاح شده و دیگری هم در آستانه‌ی بهره برداری ست.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان نیز دراین نشست گزارشی از روند تخصیص اعتبارات به طرح‌های دورنخست سفررییس جمهور به گیلان ارایه کرد وافزود: دولت برای اینکار ۲۰ همت اختصاص داد که ۷/۸ همت آن از تعهدات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ست و تاکنون ۸۴ درصد این تعهد تخصیص یافته است.
 حسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز در این نشست تعداد طرح‌های حوزه‌ی اقتصادی مصوبات سفر را ۱۸ طرح اعلام کرد وافزود: تاکنون ۱۴ طرح بطور کامل اجرا شده و یک طرح مهم هم با ۵ همت اعتبار تسهیلاتی، مربوط به بنگاه‌های اقتصادی ست که ۴/۸۷ درصد آن نیزپرداخت شده است.
تقی ربانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز دراین نشست اعلام کرد: شبکه‌ی استانی از محل سفر دور نخست رییس جمهور سه طرح با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان داشته که تاکنون ۳۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.
در ادامه‌ی این نشست هر یک از مدیران اجرایی ودولتی روند پیگیری مصوبات دورنخست سفررییس جمهور به گیلان را در دستگاه متبوع خود تشریح کردند.
در دور نخست سفر رییس جمهور به گیلان، تصمیم برآن شده بود که بخشی از طرح‌ها از طریق اجرای مولد سازی دستگاه‌ها تامین اعتبار شود.

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان
  • نشست پیگیری مصوبات سفر دورنخست رییس جمهور به گیلان
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین